Gå til innhold

Hva har dere igjen av baby-ting innkjøp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endel igjen å fikse, og tenk om plutselig babyen melder sin ankomst. Venninnen min fikk baby i mai og hun oppdaget at en baby faktisk ikke trenger så utrolig mye.

Jeg har fått i hus vogn,seng og litt klær, så trenger vell i grunn bare en stellemadrass så er jeg klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hallo :)

 

Samme her, jeg har kjøpt vogn (bag og spotsvogn) seng,sengetrekk, teppe, stellebord, vugge, bilsete, og litt klær...

føler det er noe jeg har glemt...men tror ikke det er så mye mer bebisen trenger, som venninden din sa er det vel ikke så veldig mye en baby trenger ;)

 

Tenker på en barnestol til kjøkkenet, men det er ikke nødvendig å stresse med enda. :)))

GLEDER meg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler bare å kjøpe en kommode, som jeg kan putte alle de (snart) nyvaskede babyklærne i.... :) Mangler også litt småting til stellingen, men får jo en del gratis prøveprodukter så tenkte å prøve ut de først og se hva vi liker best. Ellers er vel det meste i boks, et lammeskinn må vi vel kanskje ha... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde alt klart i august egentlig, men så bestemte jeg og barnefaren å ta en pause. Jeg satt meg i bilen og kjørte over 100 mil hjem til mamma og pappa....og her skal jeg bli en stund framover, så har begynt på nytt å samle inn ting, da det meste vi hadde var hans...Har ventet i det lengste med ett lite håp om at vi skulle klare å ordne ting, men nei....Kjipt å ha forberedt alt flere ganger til samme baby men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det meste nå, tror jeg, bortsett fra vogna (som vi har bestilt, den er forsinket..), vognpose, et par helsetepper skal vi kjøpe, stelleprodukter, bilsete (men det haster ikke så veldig, siden vi ikke har bil selv), dynetrekk, et par ekstra ullskjorter.. Ønsker meg også et elastisk bæresjal. Og så har vi de tingene som trengs til meg da: ammeklær og bh'er, purolan, eller hva det heter. (Til brystene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangler bilstol til den første tiden (har en fra han blir ca. halvåret), voksipose (men har allerede lammeskinnspose, så ingen krise), mangler å kjøpe tisselaken, termometer og tåteflaske. Skal nok gå bra en stund selv om vi ikke får dette i hus :-) Haster vel mest med bilstolen (bl.a. til turen hjem fra sykehuset). Pluss alt vi ikke har tenkt på selvfølgelig... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må huske å kjøpe rensevann til navlen til babyen :) Den skal jo renses 2 ganger om dagen når dere kommer hjem fra sykehuset.. Veldig kjekt å ha apotek grønnsåpe i hus når dere kommer hjem, hvis dere er veldig sår eller har sydd masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...