Mae¨ Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Hei Er det noen av dere som har et godt råd for vasking av lammeskinn. Det har vært brukt ute i vognen til nr 1. Kan jeg feks legge det i bløt i litt Milo? Tenkte å ha det som underlag i vogna når den lille kommer. :-)
septbaby09 Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Hei. Kommer kanskje an på hvor man har kjøpt det? Mitt er fra nøstebarn, og fikk beskjed om at det kan jeg vaske i maskinen, med da vaskemiddel for ull, og at man legger de i maskina med den myke ulla inntil maskina liksom, og på ullprogram. Å gre det litt når du tørker det.
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 jeg vasket det vognlammeskinnet i maskin på ull program. Må innrømme at det blir nok kjøpt nytt til lille snuppa for det blir liksom ikke like delikat som et nytt.. men rent blir det jo så går jo fint an å bruke.
Linnea <3 Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 jeg fikk ett fra tanetungen når ho var liten, hadde brukt det i vogna og jeg sendte det på rens, kostet 200 og ble helt som nytt..
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 hm, lurt å sende det på rens..
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vaska mitt i maskina på vanlig program på 40 grader.... La det til tørk og fluffa det opp i tørketrommel etterpå.... Ble som nytt!! Mitt er vel et fra Ikea tror jeg
ida87_thea_andrine Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Hei=) Jeg jobber på Babyshop og de skinnene som vi har der vet jeg at man må vaske med shampoo for lammeskinn og det skinnet kan man vaske i 30 grader.... Har man langhåret skinn bør man gre ut denne etter hver vask...
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Må man ha shampoo for lammeskinn på de fra babyshop? Holder det ikke med vanlig Milo?
Stolt trebarnsmamma Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjøpte lammeskinnene mine på Barnas Hus for 2 år siden, merket One Three Hill. De vasket jeg med lammullshampoo fra Barnas Hus. Gredde de ikke. Lufttørket de og de ser akkurat ut som ny. Ser ingen grunn til å bruke Milo når det anbefales og finnes lammullshampoo. Koster ikke mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå