Kongeørna Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Har time på mandag, og akupunktøren sa at jeg bare kunne bestemme hvilken dag jeg ville føde, så skulle hun fikse det. HÆ? Erfaringer?
Nettisen:) Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 HÆ?? Sier jeg og, sa hun virkelig det? Jeg går til modningsakupunktur hos jordmor Mille på familieklinikken, hun sier at de ikke skal sette igang noe, for babyen kommer når den er klar uansett. Om om de hadde kunnet sette igang så hadde de ikke vurdert det før tidligst i uke 41... Nå vet jeg jo ikke om du er over termin da, jeg har en uke igjen og spurte om dette for noen dager siden, da sa hun ihvertfall at det var kropp og baby som styrte når fødselen kom igang, med mindre man blir satt igang på overtid såklart:) Jeg kan jo ikke vite om det funker ennå, det skal jo gjøre fødselen bedre, men det er verdt et forsøk, har hørt mange med positive erfaringer:)
*1+1=2 små* Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 snodig....jeg har fått beskjed av min akupunktør at de ikke motarbeider kroppen. HUn vil altså IKKE sette i gang fødselen....pluss at man til og med på sykehuset ofte har vanskeligheter for å sette i gang fødsler når kroppen ikke er klar!.... Synes det var en rar ting å si.... Min erfaring med akupunktur er at jeg har mye mindre vondt i bekkenet, mindre vondt i ryggen og har allerede åpning og er moden etter 1. gangen jeg var hos akupunktøren! JEg har mye kynnere og smårier, så kroppen jobber:) Det de sier er jo at man ofte minsker sjangsen for at man går så mye OVER termin pga akupunktur OG at fødselen går raskere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå