Gå til innhold

jeg er redd :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vondt i magen siden i går, ikke kjempevondt men vondt nok til å gjøre meg bekymra, Er kvalm og har litt menssmerter også. Er 35 uker i morgen. Er dette noe å bekymre seg for, bør jeg ringe fødeavd, legevakt e.l?? Eller skal jeg vente å se om det gir seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ringt hvis jeg var deg... bare for å være sikker. bedre en gang for mye, enn for lite.

lykke til :)

Skrevet

Er ingen ekspert, men snakket med en lege selv i går. Still deg disse spm. Kjenner du tydelige spark/liv? Har du blødd eller unormalt mye slim? ikke tegn til at vannet går/lekker?

Hadde en runde her selv med ordentlige magekramper og øm i hele magen, det viste seg å være en form for omgangssyke. Ble aldri ordntlig redd for kjente normalt med liv. Gjør du ikke det så kontakt lege!

Skrevet

Jeg har kjent mye liv både i går og i dag, og har ikke blødd, og ikke noe slim noe heller. Det er bare vondt, mest på sidene.

Skrevet

Ring føden for sikkerhets skyld. Men jeg har muskelvondter hele tida i mageområdet, spesielt på sidene. Så det trenger ikke være farlige ting!

Skrevet

Sier som de andre: er du bekymret så ring føden/lege!

men så lenge du kjenner liv, ikke blør så er det nok mest sannsynlig ikke noe farlig. Babyen presser på organene, noe som kan gi smerter og gjøre deg kvalm. og kanskje er menssmertene dine kynnere.

Skrevet

Det er vel egentlig det jeg også tror at det presser på både her og der, og at det kanskje kan være 'voksesmerter' når magen strekker seg.

Skrevet

Akkurat slik var jeg i uke 32.

Tok kontakt med føden, og fikk en sjekk.

Det viste seg at jeg hadde fått urinveisinfeksjon.

Så ring du....og få en sjekk. Er ikke godt å føle seg redd.

Skrevet

Nå har jeg ringt, og har har vært en tur på føden til sjekk. Alt så bra ut, så jeg fikk dra jeg igjen. Heldigvis. De tok ctg-test og ultralyd, og nurket er ca 2600 gram nå :) Så hvis den fortsetter i samme kurve blir den ca 3400 gram. Akkuurat passe :) Nå er jeg ganske letta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...