Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært til legen i forbindelse med at jeg har hatt influensa i over 2 uker, og tatt blodprøver og urinprøve. I forbindelse med urinprøven kom sjokkbeskjeden at jeg er GRAVID !!!!!!!!! Det forklarer jo hvorfor jeg har vært så trøtt og sliten de siste ukene, men har hele tiden trodd det har vært influensaen. ( Delvis den sin skyld da!) Og nå er jeg i SJOKK!!! Jeg hadde blødning i august og trodde jo dette var mensen, og har gått og ventet på neste som ikke kom... men har ikke bekymret meg så mye over det fordi den har vært så uregelmessig etter at jeg tok ut spiralen i vår pga komplikasjoer med den.

Jeg er ca 11-12 uker på vei. Samboeren min jobber på sjøen, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få fortalt han dette, for det var så absolutt ikke planlagt, og jeg greier ikke å glede meg over graviditeten enda.

Sist gang fikk han panikk, og det var storstyr et par uker. Jeg vet ikke om jeg takler det en gang til. Han er selvfølgelig veldig glad for at vi har verdens nydeligste gutt. Det er jo noen år siden.Men vet ikke hvordan han kommer til å reagere.

Det er to uker til han kommer hjem igjen, skal jeg si det til han på telefon eller vente til han kommer hjem? Hva ville dere gjort?

Huff og huff sier jeg nå bare. Skulle ønske jeg bare kunne vært glad for dette og ropt det ut til alle og enhver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...