misscelia Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Var til stripping igår hadde 2-3 cm åpning og hun tøyde med til 4,5...vondt.... Idag tidlig gikk slimproppen. så jeg håper det skjer noe snart. syklet en tur til byen og shoppet litt. kjenner litt murringer nå, men med flaksen min skjer det vel ikke en dritt... Men uansett har vi time for igangsetting tirsdag Hurra=)=)=) Men hadde vært kulere hvis det startet av seg selv uten disse tablettene får bare vente å se=) kjedelig kjedelig,, noen med erfaring fra dette med stripping /slimpropp?
Dane Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Hehe - er i samme situasjon som deg. Ble ikke strippet da... Men undersøkt til ikke veldig modning, men en liten åpning til 1-2 cm. Ikke mya å skryte av sa legen, men helt tett var det jo ikke. Men skulle få sette igang imorgen hvis jeg ville... Og nå tror jeg jaggu slimproppen gikk. SÅ håper på mer modning og åpning iløpet av kvelden og natten. Kanskje til og med noen rier? Har jo ikke kynnere en gang.... Ellers er jeg uerfaren med både stripping og slimpropp. Jeg er litt usikker på om det var slimproppen, men slim var det... deilig prat... ;-) Lykke til...
misscelia Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 He he Det er godt vi damer kan snakke om alt det ekle her inne=) hvis jeg nevner noe for gubben får jeg bare : to much info ,, tilbake,, herregud, ervel helt normal og snakke om blod og slim og ekle ting,, de må jo modnes før vi kommer til fødestua>> vil jo ikke at de skal gå i bakken over litt mye to much info=)
Dane Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Tror ikke jeg har snakket om noe annet enn den slimproppen i dag med venninner.;-D Gubben er på jobb da, så han har ikke fått hørt det ennå... Men han hører nok kun på det ene øret isåfall når den tid kommer... Litt kjipt med enda en pasient på fødestua... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå