Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å oppdatere vintergarderoben og gjøre klar vinterklær til barnehagestart til min lille på 11 måneder. Er veldig glad i Nøstebarn sine ullklær, men tar gjerne i mot tips om andre gode ullklær til barn. I hovedsak bodyer og strøpebukser/ longs. Noen som vil dele noe tips? Er klar over de vanlige som janus/ tom og trine osv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Lillelam og Troll har mange gode ullplagg, det er i hovedsak de merkene vi bruker å suplere Nøstebarn klærne med.

 

 

Skrevet

By-torinn har veldig mye fint synes jeg!

Skrevet

Cubus har gode ullbodyer etc. :-)

Skrevet

Det likte jeg!!! Tips til nettbutikker som selger dette? Fant noe på lilletordivel, men de hadde ikke så masse i riktig størrelse.

Skrevet

Kjøpte nettop ull med bomull innerst på cubus. Bukse og overdel (genser med lang arm): Genseren er så trang rundt halsen at det er ekkelt å kle på pjokken!! Altfor dårlig spør du meg...

 

Har forøvrig akkurat tatt i bruk en body fra Sparkjøp. (Truls og Trine) Og er så langt fornøyd. I tillegg kjøpte jeg en heldress og en lue i ull derfra og er superfornøyd - sett i forhold til nøstebarn sin lekedress liker jeg denne minst like godt. Med tanke på prisen også...

 

Fordelen med nøstebarn sin ubehandlede ull er selvsagt vaskefrekvensen- ideell med f.eks jakke eller lekedress (brukte den til bilturer osv. vi..) så man slipper å vaske plagget etter hver gulp..:)

Kommer neppe til å handle mere på nøstebarn til poden, syns det blir forholdsvis dyrt- men får jeg en gulpebaby til skal jeg ha en jakke derfra til:)

 

 

Skrevet

Tusen takk trulsemamma. Mye fint i fine farger:) Lurte på om du kunne hjelpe med enda et spørsmål. Hvordan de er i størrelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...