linga Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg holder på å oppdatere vintergarderoben og gjøre klar vinterklær til barnehagestart til min lille på 11 måneder. Er veldig glad i Nøstebarn sine ullklær, men tar gjerne i mot tips om andre gode ullklær til barn. I hovedsak bodyer og strøpebukser/ longs. Noen som vil dele noe tips? Er klar over de vanlige som janus/ tom og trine osv.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Både Lillelam og Troll har mange gode ullplagg, det er i hovedsak de merkene vi bruker å suplere Nøstebarn klærne med.
alvamamma Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 By-torinn har veldig mye fint synes jeg!
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Cubus har gode ullbodyer etc. :-)
linga Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2009 Det likte jeg!!! Tips til nettbutikker som selger dette? Fant noe på lilletordivel, men de hadde ikke så masse i riktig størrelse.
alvamamma Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 http://www.by-torinn.info/webbutikk/ Veldig mye fine farger synes jeg!
mammatetogansketette:)) Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Kjøpte nettop ull med bomull innerst på cubus. Bukse og overdel (genser med lang arm): Genseren er så trang rundt halsen at det er ekkelt å kle på pjokken!! Altfor dårlig spør du meg... Har forøvrig akkurat tatt i bruk en body fra Sparkjøp. (Truls og Trine) Og er så langt fornøyd. I tillegg kjøpte jeg en heldress og en lue i ull derfra og er superfornøyd - sett i forhold til nøstebarn sin lekedress liker jeg denne minst like godt. Med tanke på prisen også... Fordelen med nøstebarn sin ubehandlede ull er selvsagt vaskefrekvensen- ideell med f.eks jakke eller lekedress (brukte den til bilturer osv. vi..) så man slipper å vaske plagget etter hver gulp.. Kommer neppe til å handle mere på nøstebarn til poden, syns det blir forholdsvis dyrt- men får jeg en gulpebaby til skal jeg ha en jakke derfra til:)
linga Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2009 Tusen takk trulsemamma. Mye fint i fine farger:) Lurte på om du kunne hjelpe med enda et spørsmål. Hvordan de er i størrelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå