SolMåneStjerne Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 hvor mye koster det? og når anbefales det å bestille time?
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg spurte jordmoren jeg går hos, og hun gjør det, så jeg har ikke betalt noen ting:-)
Nettisen:) Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg går til jordmor Mille på Familieklinikken, der koster det 650 kr for første gangen, og 350 pr gang etter det. Det viser seg vel etterhvert om det virker eller ikke, men dersom det har effekt er det jo verdt hver krone spør du meg:) Jeg har gått en gang i uken fra uke 36 og har termin neste fredag, så håper at det har gjort susen:) Hun setter også nåler for andre plager, Det varierer litt om det hjelper, Jeg fikk nåler for ryggen som virket veldig bra, mens jeg fikk nåler for tett nese som ikke hadde effekt i det hele tatt.
Kongeørna Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg fikk time nå på ferdige 36 uker. 700 første gang, 400 for oppfølging. Men funker det???
luftbobler Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Betalte vel 125 kr pr gang tror jeg (blir gjort i kombinasjon med jm-kontroll). De sier vel som så at det er ca 20% som ikke responderer på akupunktur overhode....så det er vanskelig å si. Jeg hadde 2 timer og endte opp med å være helt myk, moden og 3cm åpning. Jeg har ikke hatt noen form for kynnere foreløbig som har gjort jobben for meg så er rimelig sikker på at det er nålene som kan ta æren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå