Gå til innhold

Ble plutselig litt urolig :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen til termin og var med jordmoren på mandag.. da lå hun med hode godt ned i bekkenet og hodet var festet...

Men nå når jeg får kynnere kjenner jeg noen store kuler på magen.. som om det er rompa og hodet jeg kjenner.. :S Kan det vær mulig at hun kan ha snudd seg nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei , jeg tror ikke det, hun snuppa mi ligger med hodet langt nedi og alikevel flytter hun seg rundt med resten av kroppen.

Det gjør skikkelig vondtmidt mellom bena når hun beveger hodet, da kommer det en skarp smerte som kan være helt forferdelig vond, tulla mi har lagt seg med rumpe og rygg på hele min høyre side, men igår hadde hun flyttet seg til andre siden, også jeg ble litt usikker ,men var en tur på sykehuset for stripping og hun ligger fortsatt med hodet ned=) ingen fare. tror ikke de snur seg etter de er festet...

Skrevet

Termin den 12 ?? :) Da har vi termin samtidig !! :D

Trur ikke hun har snudd seg. Jordmor sa til meg at h*n kan ikke snu seg nå. når jeg fikk vita at hode var festet. Å jeg kjenner godt rumpa, rygg å hvor bena presse :)

Skrevet

Jeg vet ikke om det er mulig at hun først fester seg for så å snu seg, men jeg vet at jeg hadde samme bekymring. Kjentes ut som at tulla plutselig lå på tvers i magen og strakk seg helt ut. Jeg fikk beskjed om at det var rompa og knærne som bulte og at det ikke var noenting å bekymre seg for. Håper deter sånn for deg også. ;)

Skrevet

Okay;) takker så masse for svar :) Ble litt roligere nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...