Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Til jul i fjor sa jeg at jeg SKULLE gå ned 15 kg før neste jul. Jeg har prøvd å ta av meg før, men med altfor kort "frist"... så når jeg ikke har fått det til, bestemte jeg meg denne gangen for å bruke et helt år. Jeg veide 81 kg i januar 2009. Lenge siden jeg har veid meg nå, men i dag gikk jeg på vekta igjen. Jeg veide 65,2 kg!!! Jippi!!!!:) Det "eneste" jeg har gjort er å kutte ut småspising mellom måltidene, jeg har byttet ut lunsjen med en nutrilettbar, jeg har rocket 10 min hver dag med rockering, og prøvd å gå istedet for å kjøre hver gang jeg skal noe... Jeg ble så glad når jeg så vekta i dag, kan ikke beskrive det! Jeg har virkelig klart å komme tilbake til min "gamle" kropp nesten 3 mndr før "fristen" :) Trodde aldri jeg skulle klare det etter å ha født to barn, og kroppen var totalt forandret...
prego Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 WOW!! det må jeg si! så FLINK du har vært!! Jeg har akkurat begynt den "lange" reisen.. starta på 80 kg og skal ned på sekstitallet jeg og.. jeg har meldt meg inn i vektklubb.no, og det fungerer bra. Men jeg må nok bruke litt lengere tid enn antatt
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har også gått ned:-) Fra april til nå har jeg gått ned fra 68 til 58 kg. Det eneste jeg har gjort er å slutte å spise meg mett. Jeg spiser bare til jeg ikke er sulten lenger. Broren min gjorde det samme og gikk med over 20 kg på et år. Nå skal det siea at vi sliter med lavt stoffskifte også da, så er nødt å passe på:-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Så flink!!! Jeg og vil, jeg og vil!!!
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Godt jobba ))
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Tusen takk dere! Det er tydeligvis håp:) Lykke til til dere andre som også skal prøve å gå ned litt i vekt:) klem fra HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Såååå flink gratulerer;) Fortsett slik
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 åå.. jeg veier også oppi 80 ett sted etter å ha født to barn. vil veldig gjerne ned 20 kilo. skal prøve å kutte ut mellom spisinga mi og alt det usunne jeg også. jeg triller lange turer nesten daglig.. går så jeg virkelig kjenner det... håper på å gå ned jeg også.. noen som vet om man legger mye på seg av daglig brus drikking? mye!! ?? jeg drikker ganske mye pepsi max.. og magen min er stor... mn kan trekke den inn ganske mye.. men det er jo bare slitsomt og gå sånn hele tiden.. hihi.. mn tror dere at magen "synker" litt om jeg bytter ut brusen med vann? blir kanskje ikke så oppblåst da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå