Gå til innhold

åååå... dååårlig samvittighet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nettopp ringt opp om jeg kunne jobbe en ekstra nattevakt i natt. Men så skal jeg ha 3 netter i helga, og sa derfor nei. Synes det er mere nok med 3 netter.... Men får jo så dårlig samvittighet, da jeg vet at det er vanskelig å skaffe nattevakter....

Dumme meg tenker også at disse nattevaktene er dumme å fortsette å ha om jeg er/blir gravid. Men vet jo at det er teit å tenke på det allerede nå, da...

Ja, ja... bare litt dårlig samvittighets-tanker fra meg ;/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi jenter er flinke til å gi oss selv dårlig samvittighet! Spesiellt i ditt yrke vil jeg tro, hvor du i utgangspunktet sannsynligvis er en person som bryr deg om andre... Men noen ganger er det lov i si nei.

Kanskje du er gravid, siden du ble så følsom?? Hehe... håper det!

Skrevet

Vi damer er slik at vi får dårlig samvittighet for mye vi ikke burde få av!

3 netter er da kanskje nok?! :)

Du må tenke på deg selv, også når du prøver å bli gravid. Ditt/ dine kommende barn vil da gjerne ha en mor som ikke er utbrent av jobben.

Du har kanskje andre ting du gjerne vil bruke tid på?

Jobber du på dagtid også?

Skrevet

Nå var jeg litt rask til å tolke at du jobbet som nattevakt i omsorgsyrket, det er jo ikke ratt sikkert! ;-) Men du er sikkert en omsorgsfull person uansett :-)

Skrevet

Og selvfølgelig datteren du har!!

Jeg tenker veldig slik at å oppdra barna er vår aller viktigste oppgave. Og at man skal jobbe såpass at man ikke lider. (De som har mulighet til det!)

Skrevet

Takk for svar :)

Joda, vi er flinke til det, vi damer!

Stemmer at det er omsorgsyrket, ja... Har ren nattstilling.

Hmmm.... får vel egentlig alltid dårlig samv. ved slike ting, så tolker vel ikke det som at jeg er gravid, nei.... hehe.. I wish... :)

Skrevet

Ja, det kan jo godt hende!! Krysser fingrene for det da. Og så må du prøve å slappe av likevel og nyte tiden sammen med din datter (og din mann/samboer/kjæreste?) Kanskje det blir siste månedene hennes som enebarn, he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...