Gå til innhold

Når begynner dere med vinterdress til deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på vestlandet, jenta vår bruker fortsatt vårdressen. Men føler det er så kaldt nå 7-8grader. Tar dere fram vinterdressen? Hva har man evnt under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke før det blir ordentlig kaldt.

Bruker ofte bare en god hjemmestrikket ull dress under parkdressen til det nærmere seg minus fem. Bor på østlandet. Satte på ungene strømpebukse for førstegang på mandag.

Skrevet

Jeg tar nok snart fram vinterdressen (så snart jeg greier å finne den), men her har det snødd de 3 siste dagene. Det virker som sønnen min fryser for tiden, for han vil fort inn, og han elsker egentlig å være ute.. Men jeg ville ikke brukt den i 7-8 grader nei. Tenkte jeg kunne la begge dressene henge i bhg litt, så kan de velge der.

Skrevet

Vi bruker høstdress med fleece under. greit med ikke så tykk dress enda så kan man heller regulere med det man har på under.

Skrevet

Vi har begynnt, fordelen er at de ikke trenger noe særlig under :)

Skrevet

i dag! :) bor i Bergen. tok med den ufôrete dressen hjem i dag for å vaske den, så i dag brukte han vinterdress. men i går var han så veldig kald når jeg hentet ham...de er ute fra lunsj til de blir hentet, og da holdt ikke den tynne...litt for vått og kaldt i bergen i går! så jeg tror han synes det var deilig med fôret dress i dag ja. :)

har nå også investert i en mengde ullundertøy, så fra nå av kjører vi hardt på det tror jeg! pluss at jeg tenkte å gjøre som en annen her nevnte, og la begge ytterdressene henge i barnehagen fremover, sammen med fleecedressen, så kan barnehagen regulere litt selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...