HenrietteOgGutten Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Hei, har lyst på litt halv-seriøse svar her, ikke bare fordømmelse. Har en sønn, samboer og jobber som kundekonsulent i et callcenter i en bank. Der er det en kollega, og vi flørter litt... Vi har aldri hatt noen fysisk kontakt, aldri kyssa eller kosa på julebord eller noe sånt. Flørten er ikke veldig "grov", men vi tuller og tøyser mye med hverandre om sexuelle tema. Det hender jeg tenker at jeg bare vil hive mann og unge ut av vinduet og være singel, men kommer jo aldri til å gjøre det. Er jeg veldig slem mot samboeren min når jeg flørter litt på jobben, uten at det er noe mer? Noen andre som har opplevd/opplever det samme? - Henriette
*MariDuBedårer* Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Dersom flørten er så uskyldig at du hadde gjort det selv om mannen din var der, er det sikkert ok...men dersom du hadde følt deg ekkel dersom han plutselig dukket opp og så hva som foregikk, synes jeg det er utroskap.... Heldigvis er jeg og min mann enige om at bare en tenker på en annen person på den måten, så er det utroskap...Og i alle de årene vi har vært sammen, har jeg aldri hatt behov/lyst til å flørte med noen andre. Og min mening er at dersom du er fornøyd med deg selv, og har det godt med deg selv, så trenger du ikke nekreftelser fra andre enn din partner... Har du dårlig selvfølelse? Elsker du ikke partneren din 100 %?
Helverine Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Det høres uskyldig ut, men pass på så det ikke utvikler seg til noe mer, hvis du ikke ønsker det.
Pirkeanonym Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Signerer deg Isidore! Alt som ikke kan gjøres foran mannen din er heller ikke akseptabelt om han ikke er tilstede.
millie+2klumper Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Ha ha. Dere er enige i at bare og tenke seksult om en annen person er utroskap? Da skal jeg love deg at mannen din er utro daglig. Hvertfall ukentlig! Men han forteller jo aldri det til deg;). Å all kred til deg visst du aldri har noen seksulle tankler som ikke handler om mannen din..
Pirkeanonym Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg mener ikke å tenke, men å gjøre noe som en ikke kan gjøre foran partneren bør en ikke gjøre når h*n ikke er tilstede.
MammaMia123 Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg tror det er bare sunt å flørte litt med andre, og få bekreftelse fra andre menn enn våre samboere, så lenge man ikke gjør noe mere enn det! Men synes vel det går over streken hvis dere skriver sexmeldinger til hverandre.... Jeg flørter stadig vekk men mener aldri noe med det, jeg bare er en flørtete person. Det er forøvrig samboeren min også, og jeg vet han flørter med damer på jobb o.l. Så lenge det kun er flørt, så bryr jeg meg fint lite!
lucky_mom Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg synes flørting er greit så lenge man ikke gjør noe som man selv ikke hadde likt at partneren sin hadde gjort med damer på jobben sin ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå