Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Skal på spahotell og har bestilt en 25 min. behandling på meg og på mannen min. Vi har fått tid kl 11.00 og 13.30. Vi skal overnatte fra natten før denne dagen og til dagen etter spabehandlingen. Har med oss 2 barn på 5 år og 2 mnd. Begynte å tenke om det kanskje hadde vært mest praktisk å ha timer rett etter hverandre. Regner med at spaet ligger rett ved siden av badebassenget som vi kommer til å tilbringe mye tid.. Hva tenker dere? Hvordan ville dere gjort det i så fall i forhold til babyen? Ta henne med inn ved bassenget og latt henne ligge der i et eller annet. I så fall hva? Vi kan vel uansett ikke ta med oss inn vognen der. Og jeg må amme henne innimellom. _Har i utgangspunktet tenkt at det beste kanskje er at jeg og mannen min skifter på å være med 5 åringen i bassenget og med babyen i suiten, slik at vi får litt alenetid med spesielt 5 åringen. MEn hvordan ville dere da gjort det i forhold til behandlingstidspunkt. Tatt behandlingen rett etter hverandre, slik at den ene kunne komme med babyen i vogna når den andre er ferdig?? Håper på noen innspill, ble plutselig litt i tvil.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2009 dytter opp. KAn også si at tanken min i utgangspunktet med å ta behandling kl 11 og kl 13.30 var at vi da kan gå opp til suiten og spise lunsj før neste behandling starter. MEn tenker samtidig at det kanskje blir litt tungvint ift at 5 åringen da må opp og ned i bassenget flere ganger iløpet av dagen (dvs før 1. behandling og etter 2. behandling og at vi kanskje får litt lite tid før 1. behandling (bassenget åpner kl 09. og vet jo ikke om vi er der akkurat da... kommer an på hvor fort det går på morgenen....). Det var derfor jeg foreslo at vi tok behandlingen etter hverandre i innlegget over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå