Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 En jeg tok skolebussen sammen med for 4-5 år siden har jeg fått kontakt med nå. På facebook faktisk. Vi snakka litt sammen for de åra siden, men etter jeg slutta på den skolen (gikk bare de to første månedene), har vi ikke hatt kontakt i det hele tatt. Jeg la han til som venn på facebook og trodde vel egentlig ikke han huska meg.. Men så begynte han å skrive til meg, om hvordan jeg hadde det, hva jeg dreiv med for tida osv osv. Da jeg sa jeg fremdeles bodde i den samme byen spurte han om vi kunne treffes en dag, se en film eller noe. Vi har blitt enige om at han skal komme hit i morgen kveld... Men hva tror dere greia her er.. "Date" det er snakk om? Jeg er så usikker selv nå, på hva jeg har sakt ja til.. Hehe Fortalte venninna mi det og ho syns det hørtes ut som vi skulle date, før jeg i det hele tatt hadde rekt å tenke så langt../kort..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Ups.. Hehe, nå ble jeg litt nærvøs egentlig.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 vet ikke, jeg har et par venner som jeg ikke hører fra på noen år innimellom for at de derettr kan ringe å spørre om jeg vil være med på kino/byen eller se en film hjemme sammen de. Alikevel er det ikke snakk om date. Mer om å ikke helt miste gammelt vennskap.
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Siden det er så lenge siden du har snakke med han, og siden dere aldri har vært nære venner, ja så er det nok snakk om en date:) Jeg går iallefall ikke på kino med folk jeg tok skolebuss med for flere år siden.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Hadde tolket det som et mimremøte og ingen date, om dere ikke har drevet og flørtet i de meldingene dere har sendt hverandre da?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg ville ikke trodd at det var en date, men kanskje det kan utvikle seg til en date utover kvelden?;-) Jeg har også møtt gamle venner og bekjente etter flere år, men jeg er lykkelig gift, og det vet de, så det har ikke vært noe date.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 .....med tanke på at dere ikke kjente hverandre så lenge, før dere ikke snakka sammen lengre, så tror jeg på en date. Dere har jo ingenting å "mimre" over på en måte.. Hehe... "Ja det va morro på den bussen du!!" "Ja, det va det jammen meg!!" ...jah...hehe.. Sånn forstår jeg det hvertfall ut ifra det du skriver her. Er du usikker...så spør han. Hehe..blir aldri flaut når en er rett fram
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Vi har ingenting og mimre om.. Og da vi gikk på skolen sammen, snakka vi aldri utenom bussturene noenganger. Vi var aldri sammen utenom da heller. Men vi sender heller ikke spesielt flørtete meldinger.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Vanskelig å si,men høres ut som en dææijt ja.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Det var visst snakk om en date ja.. Jeg forklarte han at dvdspillern min har gått i stykker, så det ble vanskelig å se film, men at vi har en date eller noe sånt i morgen. Han svarte at "ja, vi har en date i morgen uten tv.. Så det kan bli interessant." Gud så nærvøs jeg er.. Sånt som dette pleier jeg jo ikke å gjøre. Har ikke gått på date på.. 5 år hvertfall, siden jeg har vært sammen med bf i noen år. I det hele tatt, hva kler man seg i?! :S Også er jeg jo ganske redd for sånne små pinlige stillheter.. Noen tips til å unngå disse? Jeg vet ikke hvor enkel han er å snakke med.. Hi
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Så gøy!!!! Spennende, håper dere passer sammen og koser dere masse. Du må oppdatere oss i morgen om hvordan det gikk (Patetiske meg som har vært med samme mann i en evighet trenger litt ekstern spenning i livet ;O) Jeg har ikke vært på date på (*tenke, tenke*)... 14 år så jeg har ingen tips å komme med. Personlig hadde jeg dratt ham med på kino.. da slipper en å snakke sammen heeele tiden, pluss at en får en film å snakke om etterpå... men det går nok helt fint, dere kan jo se tv dersom det blir for stille. Kos deg masse:O)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #13 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, jeg er helt enig! Kino hadde vært mye bedre! Men greia er at jeg ikke har barnevakt i kveld. Så det blir til at vi må være her.. Sa at hvis han ville så kunne vi heller ha treffes neste helg, for da er ungene hos pappan sin. Men han ville gjerne komme denne helga om det passa.. Herlige huseierne mine har sakt jeg gjerne må ta han med opp til de (med babycall, så jeg ikke får refs for den..), om stillheten blir for stor, det kunne gjerne lette litt på den om man var fler. Men meg og mine ferdigheter på dette er så å si borte, jeg husker ingenting! Hehehe.. Så jeg vet nå ikke om dette blir litt rart heller.. Får nesten se det ann, og si vi er bedt opp på et glass vin om det blir for pinlig.. Høres det rart ut tro? Jeg skal oppdatere ja!! Jeg er så spent.. Hi.
Tokatter_USA Skrevet 2. oktober 2009 #14 Skrevet 2. oktober 2009 Spør om hans liv, og vær oppriktig interessert. Hør på hva han sier, i stedet for å lure på hva du skal si når det er "din tur". Hvis du hører etter, finner du sikkert ting som interesserer deg og som du kan spørre mer om. Hvis det blir pinlig likevel, blir han sikkert bare glad, han også, hvis du sier dere er invitert opp Husk at du ikke er den eneste som må holde samtalen i gang, dere deler det ansvaret 50%, og at det er veldig vanlig at samtaler går i stå. De som ikke opplever det har munndiaré. Det betyr ikke at dere ikke liker hverandre. Kos deg, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå