Gå til innhold

Hvordan gå ned på en uke, hjeeelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en drakt som er 5 cm for liten, og skal gå med den om en uke.. (Kan returnere den, men finner ingen andre jeg liker..)

Noen tips til å gå ned på så kort tid? Er det mulig forresten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er ikke det mulig.

Skrevet

Det er faktisk mulig, men det er ikke å anbefalle og i alle fall ikke hvis du er gravid.

Du bør finne deg et antrekk som passer.

Skrevet

Høres kansje litt håpløst ut ja.... :/ men du kan prøve å kutte ut alt av salt og drikke masse vann den påfølgende uken. kansje det hjelper litt:)

Jeg ville ihvertfall skaffe en backup:)

Skrevet

Få en depresjon:/

Jeg har fått et lite sammenbrudd pga samlivsproblemer og skal si jeg går raskt ned i vekt ( ikke til å anbefale da)

Jeg er slik at med en gang jeg ikke har det så bra, så mister jeg matlysten og raser ned i vekt. Jeg har gått ned 3 kilo bare siste uken.

Jeg går fort ned da, selv om jeg hater det og vil helst gå opp i vekt.

Men uansett, kunsten er å spise lite. Når jeg har det sann og raser ned i vekt så spiser jeg minimalt. I går spiste jeg : en halv skive og en banan til frokost, en bitteliten porson middag og en yoghurt til kvelds.

I dag har jeg spist et kyllinglår ( klarer ikke brød) stratos og appelsinjuice. Det er ingenting å si om det jeg spiser er fett, kaloribombe eller usunt. Så lenge jeg spiser veldig lite de få gangene jeg spiser, så raser jeg ned i vekt:(

Skrevet

Korsett, hold-in undertøy?

Det er mulig å gå ned 1-2 kilo fett på en uke, det du går ned mer enn det er bare vann, men du kan jo prøve.. Til og meg Grethe Roede har en sånn en ukes hurtigkur for krisetilfeller som at kjolen har blitt for liten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...