Gå til innhold

Hvor mange uføre der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei til å bli seksti prosent uføre,,,,syntes det er helt forferdelig og det har tatt meg flere år og innrømme for meg selv at jeg ikke kan jobbe fullt- nå leser jeg i mediene om at vi som er uføre får utrolig lite,tror dere regjeringen som nå sitter kommer til å gjøre noe for oss for at vi skal få det bedre økonomisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen...? nå føler jeg meg virkelig alene..

Skrevet

jeg er på tidsbegrenset ufør..det er ikke mye å rope hurra for.økonomisk.jeg tror ikke regjeringen kommer til å øke satsene.desverre for oss.de kommer nok til å fokusere mer på andre ting disse 4 årene..

Skrevet

Tror rett og slett du spør på feil forum.

Har du ikke fulgt med tidligere dagers hetsing her inne?

Tror det er svært få som føler for å svare ærlig på det i frykt for dib-politiet.

Og ellers så er svaret, nei, dagens møkkaregjering kommer ikke til å gjøre det bedre for uføre.

Skrevet

nei har ikke fulgt så godt med de siste dagene her inne...men det kan da ikke gå ann å hetse noen for at de faktisk ikke har helse til å jobbe,min livskvalitet er hvertfall vesentlig redusert nettopp pga dette!

Skrevet

Er 60% midlertidig ufør dessverre. I tillegg ble jeg syk tidlig i studiene før jeg kom ut i jobb og får dermed minstesats. Får utbetalt ca. 4500 i mnd.

Skrevet

Samme som deg, for syk til å jobbe full tid. Først tidsbegrenset ufør, så over til 60%.

Tror neppe regjeringen vil gjøre det bedre for oss økonomisk. Ikke nok med at vi er syk, men vi skal jammen straffes hardt for det også:(

Skrevet

Hei på deg. Jeg er 100% tidsb.ufør. Er sååå enig med deg vi får for lite penger. Dette er ikke noe vi velger selv, det å ha en sykdom/skade som gjør at vi ikke kan fungere 100% i arbeidslivet. Det er jo ikke noe å skryte av, skulle gjerne hatt helse til å jobbe og tjene penger jeg, men det går ikke. Har ingen tro på at denne regjeringen kommer til å gjøre noe så vi skal få det bedre økonomisk. Glad jeg ikke er alene, at jeg har en mann som jobber 100%.. Hadde jeg vært alene hadde jeg ikke klart meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...