Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fann ut at eg skulle ta lappen på bil no når eg var gravid, siden eg er i permisjon allerede..

Har vore ganske slitsomt, men i mårra er altså oppkjøring... WEEE..

Wish me luck!! hehehe

Har dere hatt noen store prosjekt som dere har gjort under graviditeten????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tatt førerkort. Startet før graviditeten og avsluttet den da je var ca. 18 uker på vei.

Masse lykke til:-))

Gjest lillemamsi
Skrevet

jeg tok oppkjøring på bil på torsdag for 1 uke siden! :)

er nå i uke 33 :)

Lykke til !

Skrevet

jeg tok lappen for 4 uker siden, er nå 33 uker på vei. :-) tok hele pakka ink teori på ca 3 mnd og ca 18-20 kjøretimer på skolen. kjørte ikke noe privat, så er både overrasket og stolt over at det tok så kort tid+gikk så greit.

er 34 år gammel og gravid med nr to, så det begynte å bli på tide nå!

jeg kan opriktig talt si at det er noe av det beste jeg har gjort i hele mitt liv!!! jeg elsker lappen og kjører overalt. henter og bringer alle jeg kjenner og stooooor koser meg med å hente og bringe i bhg. alt er mye lettere nå, og med hyperemesis og bekkenløsning og en liten på18 mnd, så synes jeg at jeg fortjener det! :-)

mitt tips til deg; forbred deg godt på de tekniske spm du kommer til å måtte svare på og ellers bare pust dypt, konsentrer deg og gjør ditt beste. hvis du gjør en liten-moderat feil så har jeg intrykk av at det ikke alltid er så ille hvis du ser det selv og er obs på det. hvis du kjører feil vei, følger feil skilt gjør det ingenting!!!

lykke, lykke til!!!

Skrevet

Takk takk :-)

Vist eg greier den i mårra, så har eg brukt 5 uker. Har ikkje kjørt noe spesielt masse heime, men var et spark i ræva det at eg vart gravid...

Har liksom ikkje vore intressert i lappen før.. er 27 no, så er vel på tide...

Skrevet

For 20-21 mnd siden kjørte jeg opp,høygravid! :)) Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...