Gå til innhold

ullundertøy/bodier til gutt på 6mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om bra ullklær til gutt på 6mnd? har en body han ahr fått i gave, og jeg elsker den:D

noen som vet om hvor man kan få kjøpt slike ting, helst litt billig, men bra!

på nettet eller i butikk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med ullbodyene jeg har kjøpt på sparkjøp. Koster 99kr stk. :) Hvis du skal kjøpe der så er bodyene litt små i størrelsene og strømpebuksene litt store i størrelsene...

Skrevet

Billig ulltøy som også er veldig bra har jeg ikke sett mye av desverre.

Men sett vekk ifra pris, så har nøstebarn utrolig mue flott. Det er ubehandlet ull som varmer kjempe godt. Ellers liker jeg veldig godt Joha sin ull. Janus er også veldig bra.

Ellers har Spar kjøp noe bra ull også, men jeg har opplevd at det oftere blir hull i ull-klærne derfra i forhold til Janus og Joha. Nøstebarn har jeg bare tjukke ulldresser fra så der har jeg selvsagt ikke opplevd at de går i stykker..

Skrevet

ulltøy fra Devold/ Stillongs er vi godt fornøyd med her i huset. Kjøpte på nett i går. Flust.no har blant annet...

Skrevet

I rimelig prisklasse er jeg enig med at Tom og Trine på Sparkjøp holder mål. De med striper er harde til de minste, men de blå/hvite/røde er myke og holder. Mine tvillinger har arva fra storebrødrene sine, og de er like fine. Safa ullstrømpebuksene på SK er utrolig bra og slitesterke, og de holder på foten. Ellers er Janus bra også, men ikke så slitesterke.

Skrevet

Nøstebarn har masse fint ulltøy. Barnas Hus har endel ullklær, Obs har tilbud på Janus ull akkurat nå, og ellers har H&M body og bukse til 99,- pr. del...

Skrevet

Jeg er fornøyd med bodyene fra www.nameit.com. :)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med ullbodyene og ullongsene til name it

Skrevet

takk for mange gode tips:)

Skrevet

ullklær fra sparkjøp og cubus blir mye brukt her hjemme:) har nå tatt frem ullen etter storebror til lillebror;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...