Gå til innhold

På tide med status om hvordan dere har det nå.. Føler meg virkelig gravid nå..


Jahoo

Anbefalte innlegg

Har hatt forkjølese som ikke går over med hoste siden sommeren, omgangssyke denne uken. Sover dårlig og føler veldig nedpress og stikkinger i skjeden hvis jeg f.eks går en liten tur.

I natt fikk jeg sikkelig vondt i hoftene igjen. :( Klarte nesten ikke snu meg, må opp og gå litt for å få det til å løsne opp.

Ser mer sliten ut og føler egentlig for å sitte i sofaen. Jobber 50% og er glad for det.. Ikke meningen med sutre tråd.. Men fint å ha noen å sutre til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er upåklagelig. Masse energi og overskudd, men dessverre for min del har jeg fått en stor navlebrokk i tillegg til litt bekkenløsning.

Kjenner at jeg begynner å bli tyngre og blir litt fortere sliten enn tidligere.

Rart å tenke på at i neste mnd er det våres tur til å få babyer. Tiden går på en måte fort nå. Har 52 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter også med forkjølelse.

går på pencilin mot halsbetennels, den har nok gitt seg for det meste, men nesa æ dønn tett!

så nå har jeg vært fullt sykemeldt i to uker.

skal tilbake i 40% jobb, og prøve dette i noen uker, før det blir permisjon.

syns det er slitsomt å jobbe, men kjedelig å bare sitte hjemme!

jeg sliter med mye kynnere hele dagen lang, og spesiellt når jeg er på jobb/er aktiv, og de blir igrunnen bare blir værre og værre! men jordmor anbefalte meg å jobbe litt, så da prøver jeg det!

ellers er formen veldig fin nå.

jeg har slitt med kvalme egentlig helt til for noen uker siden, og der er veldig deilig å være kvitt den! er ikke så mye jeg orker å gjøre da, og det er kjedelig, for jeg sitter bare på sofaen å ser på alt jeg burde gjort, men men...

føler meg heldigvis ikke så alt for stor ennå, har jo kastet opp mye gjennom hele svangerskapet, så jeg har bare lagt på meg 3kg.

men jeg har jo 8uker igjen da, så det er vel nå fremover at en vokser mest!

 

lykke til med siste innspurt alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 dager igjen til termin i dag :) Deilig å se at det nærmer seg!!!

Jeg skal absolutt ikke klage, har vært fin i formen hele svangerskapet. Ikke kvalm eller noen form for andre plager...Deilig!!! Men det er fram til dette tidspunktet i svangerskapet.... nå begynner jeg merke at jeg blir tyngre og fortere sliten. Vondt i bekkenet sånn til å fra....feil å si vond, mer at det er ubehagelig...

Pluss at jeg tror lille nurket er på vei nedover i bekkenet...Føler nedpress når jeg står eller går lenge, pluss at det stikker litt... Føler ho er på vei ut! Er det tegn på at hodet fester seg eller?!

Jeg jobber 75 % enda og er utrolig glad for det!! Tiden går i alle fall framover :)

Hvordan er det med dere andre ang. fødselen da? Begynt tenke noe på det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Formen er grei her, syns jeg ikke har noen grunn til å klage. Litt dårlig nattesov til tider, og de siste dagene har jeg lfått itt hovne fingrer og tær! hihi..ser ut som noen sikkelige pølser!!

Gleder meg og gruer meg litt til fødselen..tankene har vertfall begynt og svirre godt rundt ditte temaet.

Merker at det er liten plass i magen til bebisen, og jeg opplever at hodet stanger litt mot underlivet, (kan være litt ubehaglig!)

 

Tenk hvor det nærmer seg..jeg har nå 36 dager igjen til termin!!!!

(selv om jeg tror bebisn kommer siste uken i okt, blir spennende!)

 

Håper at det går bra med dere den siste tiden folkens! Litt av en påkjennsle både for kropp og sinn og gå gravid i siste mnd!!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er grei, men trenger hvile. Ryggen blir fort sliten, men med hvile blir den like raskt bra. Jobber aktivt 5 timer annenhver dag i barnehage.

Jeg har 52 dager igjen til termin. Gullungen ligger i seteleie nå, så jeg håper han snur seg i løpet av disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt tett i nesa, sover dårlig, sliter med rygg og bekken, føler meg stoooor og tung, men er egentlig ganske pigg og opplagt. Blir gæren av å ikke ha noe å gjøre og lengter til ungen kommer. 51 dager igjen. Jobber 50%, selv om legen ville sykemelde meg 100%, men jeg sa jeg vil fortsette å jobbe. Men deilig å vite at jeg bare kan ta en tlf til legen hvis jeg helt plutselig ikke orker mer. Begynner å få utstyret på plass, men sparer en del til de siste 3 ukene, som å vaske barnetøyet og re opp barnesenga. Pakke barselbagen har jeg heller ikke gjort ennå. Nå er det ikke lenge igjen jenter :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig tett i nesa....hater å ikke kunne sove med munnen igjen om natta!!! Var forkjøla for litt siden og har nå en veldig tørr hoste som blir ganske ille om natta. Jobber 100% fortsatt, men har bare to uker igjen. Synes natta er den verste tida....da kommer alle verkene i kroppen frem! Men gleder meg samtidig over at det begynner å nærme seg med stormskritt nå!! Gruer meg litt til selve fødselen, men gleder meg masse til å treffe den lille i magen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er forsåvidt fin, men jeg begynner å bli så inni granskauen ferdig med dette svangerskapet :) Har 36 dager igjen til termin, men fødte 17 dager før termin for snart 13 mnd siden, så regner med at junior nr 2 kommer før tida han også :) Slimproppen har gått, så det er tegn som tyder på at jeg ikke kommer til å gå tida ut.

Har noen helt sinnsyke kynnere særlig på kvelden, og veldig urolige bein. Og siden jeg har makk i rævva, og ikke klarer å sitte stille, så får jeg veldig vondt i bekkenet av og til.

Gud det var deilig å få lirt av seg :o)

Ellers er vi ved godt mot, og gleder oss til fødsel!

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...