~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har begynt å bruke ammeskjell siden jeg er utrolig sår på brystvortene, sprekker og blør. Det jeg lurer på er om brystvortene skal være helt tørre før jeg setter på skjellene eller om hele poenget er at de skal ligge fuktig inni der i morsmelk. Eller skal jeg smøre de med purelan først?
mamma`n te Kaja Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg brukte også sånne sist, og mener litt av poenget var at det skal være litt morsmelk der ja.. pressa ut litt som jge smørte med før jeg tok på skjellet hvertfall.. i tillegg lakk jeg en god del, så lå alltid endel melk i dem hjalp veldig.. i tillegg slipper du at noe annet gnisser mot..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Ja må si at det var noe helt annet å få på skjellene enn å la brystvortene henge fast i ullinnlegget... Det var ikke særlig bra! Var du også så sår at det sprakk og blødde? Hvor lang tid tok det før det ble bedre? Er i grunnen et mareritt å amme når det er så sårt... men jeg skal holde ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå