Gå til innhold

Jeg vil hit, noen andre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg håper også å komme hit...Blir spennende tider vi går i møte. Har du noen barn fra før? c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sønn på 6 mnd...ønsker oss to tette =) Har veid en del for og i mot hvor lenge vi skal vente før vi prøver igjen, og vi har blitt enige om at vi kaster oss ut i det. Blir sikkert tøft men det blir det vel uansett hvor lenge det er i mellom. Lykke til da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei, vi er planlegger å få i september eller august 2010. Dette er noe vi har snakket om å bli enige om nå. Dette blir vår første, så spent! Vil gjerne få tips og råd, siden jeg har lovet å ikke snakke med noen vi kjenner om det. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Henger meg med på denne tråden jeg. Vi har ikke begynt å prøve enda, men jeg vil gjerne ha et høstbarn. Jeg har ikke lært meg disse forkortelsene enda, men jeg avslutter snart mensen, og har regnet ut at jeg har EL (den kan jeg :P ) rundt neste helg. Eneste "problemet" mitt er at mannen min ikke vil sette igang før jeg får meg fulltidsjobb...Men man trenger jo bare å jobbe 6 av de siste 10mnd før fødsel. Noen andre her som er i samme dilemma?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd siden i sommer på nummer 2.Har en gutt på 2,som trenger og ønsker seg søsken =) Vi vil gjerne ha flere barn,men d kan se ut som det tar sin tid =/ ...Vi har prøvd å styre unna et til augustbarn (da det er 9 stykker i familien som har bursdag da,blant annet min mann og gutten vår),så vi satser på at desember skal gi oss baby i magen,med termin i september 2010 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det kommer ikke an på hvor stor stilling du har, men hvor mye du jobber(eller rettere sagt lønna di) de siste 6 mnd.. Man må jobbe seks av de 9 mnd for å få det.. Men det holder! Man må ikke ha 100% stilling:)

For sånn var det med oss også, men så leta vi og fant ut hvordan det henger sammen, og VIPS! Kanskje man kan snike seg inn her eller august-klubben faktisk! :D GØY!!

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere i planleggings/prøvefasen ja..:) Klaffer det på første forsøk (som sist..), blir termin 30.august eller 1.sept! Har ei jente født i oktober 2009, og har vært bestemte på at hun skulle bli 1 år før vi i det hele tatt forsøkte.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også hit =)

Hadde termin 29.09.09 jeg da - men mistet tvillingene 12 uker på vei :( Prøver jo fortsatt da - så kanskje det var meningen at jeg skulle inn i sept 2010 klubben istedet?? Håper det og at spiren vil sitte nå da!!!

 

Har prøvd på nr 2 i snart 2 år :)

Har en jente som snart blir 4 år - ønsket de tette, men sånn gikk det ikke :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åja, jeg vil også hit!

Skulle ha mensen idag, men ingen ting enda, krysser fingrene men tør ikke håpe riktig enda, sist gang jeg var gravid var jeg bombesikker, men denne gangen har jeg ingen kroppslige varsel.... tror jeg må ta en test snart, håper vi blir værende her alle sammen!!!

Lykke til, god klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tja...er over ikm...tør ikke teste enda..har 2 barn av samme kjønn fra før....så spennde om jeg evt kan få et barn at det andre kjønn nå... vis jeg er gravid...har ikke brukt prevansjon på 1 år nå ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, det hadde vært så moro å kommet inn her!!! Jeg har en gutt på 3.5 fra før og giftet meg nylig med min kjære. Så det blir jo på mange måter å få nummer 1 igjen. Gleder meg så utrolig til å ha en mann ved min side ved neste graviditet :D Det blir skikkelig stort! Håper bare vi kan få barn sammen og at spiren vil sitte:D Er så forventningsfull:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker sååå veeeldig å få komme inn hit!!! Var såvidt innom augustklubben,, men mistet dn lille spiren bare en uke etter positiv test... har kjørt på som bare d denne mnd,, å håpe på resultat... håper bare kroppen er klar for d så raskt igjenn! Har jo hørt mange som er blitt gravid rett etter en SA, uten å få tr igjenn først,,, håper håper håååper!!!

Har så inderlig lyst!!!! Håper 2010 blir ÅRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Lykke til til alle andre som vil hit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er gravid og ser ut som det blir et lite september barn. men er jo litt tidlig enda...jeg vil også gjerne ha råd og tips fordi det er jo litt hysj hysj enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil også være her :)

Men våger ikke helt å håpe...

 

Lenge siden jeg fikk min første (04) så jeg synes det er på tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Flere som vil hit:)

Vi har nå prøvd i 3 år. Har ingen barn fra før av. Begge er sjekket hos lege og vet det skal "funke". Jeg skulle hatt besøk av tante rød, i ca. 1-2 dager siden. Hvis jeg regner riktig.... Første gangen det er blitt forsinket, pleier som regel å komme før..... Er så spent så jeg holder på å dø....

 

Håper det ordner seg for alle!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er helt ny her,,men ønsker også å bli værende. Mistet 2 ganger de siste 6 mnd og håper og ber om at vi skal lykkes denne gangen. Er det ikke slik at å miste to ganger går greit, men blir det tre eller flere er sannsynligheten liten for at man kan bære frem et barn? Jeg er super nervøs for at det ikke skal gå denne gangen heller.

 

Vi får bare krysse fingrene for hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde håpa på september barn, men det gjekk ikkje. Fertiliteten har det ikkje vore noko å sagt på tidlegare, men no er eg jo blitt 35 og over den "magiske" grensa... prøver igjen på oktoberbarn. Lykke til alle saman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig veldig lyst å komme inn hit, men det ser litt dårlig ut, jeg skal ha mensen til helga og jeg har alle symtomer på at jeg får den.

På den andre siden har jeg også endel symptomer på at jeg er gravid, så jeg venter i spenning, tror uansett ikke jeg tør ta test før om en uke eller to dersom jeg ikke får mensen :)

Om vi er gravid så blir det termin 26 september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...