Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Er det slutt? Fikk ikke med meg forrige torsdag, men trodde egentlig det var slutt for tre uker siden, da vi fikk se at Michael var død osv. Men så fortsatte det jo igjen....men ingenting i dag? Og hva skjedde forrige torsdag?
Daddy-Oh Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Riktig at han døde for et par uker siden om man kan kalle det det. Men etter den episoden gikk de tilbake i tid, FØR han døde.. Da viste de at han hjalp ho lege dama(kjæresten hans) med å rømme fra fengselet ho satt inne i etter å ha drept mora til Michael. Og de viste hvordan han døde, nemlig at han ofret seg med å ta sitt eget liv for at ho skulle bli reddet (ho var jo gravid ) Da de skulle rømme og hadde ei dør igjen til friheten, så fikk de ikke åpnet den og derfor tok Michael to strømkabler sammen mens han holdt de...da gikk alt av strøm og døren åpnet seg.... SÅ, helt til slutt, viste det seg at han gjorde dette fordi han likevel var døende.... ikke ofte jeg vil ha happy endings, men for ei gangs skyld syntes jeg det var fortjent at han skulle overlevd...haha typisk nok...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Uffda, trist slutt. Så nå er det altså helt ferdig? Tusen takk for god fortelling forresten
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er skikkelig irritert pga den siste episoden.... synd godt de kunne fått litt tid sammen før han døde, spesielt når det finnes mange andre måter å kortslutte strømmen på (jeg er elektrikker så jeg vet) men men... syns vel egentlig at serien kunne sluttet etter sesong 2.... når storebror ble frikjent, og sarah satt på båten og ventet på de.... da kunne de seilt inn i solnedgangen alle tre..... syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå