Gå til innhold

Hvilket kort er du i tarot stokken??


Gjest

Anbefalte innlegg

Har vært så mye dårlig stemning her i det siste,så j tenkte vi kunne prøve å fokusere på noe positivit.. Hva med å starte en slik tarot tolkning: Hva slags kort er du i tarot stokken.. Altså hvilket kort representerer du??? Jeg veit hva jeg er ... Noen som vil tippe?

 

Hvis du ønsker å vite hva slags tarot du er ,må du legge med ditt fødsels dato.,.. Min er 17-10-79 ..

 

Klem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym:

 

Du er page of sword...

 

Det kortet datt ut første gangen jeg stokka korta på deg.. Og nå fikk du den altså opp ,,Det bestyr at kortet har en speisell besjed til deg ...

 

 

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kjempefitn og positivt innlegg tussimor!!

 

Hvis du vil se hva slags kort jeg er så hadde det vært gøy!!

 

min dato er 290881

 

takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mc81 ::

 

Du er dronning av beger.. Queen of cups..

 

Bægrenes Dronning er alle menns drøm av en kvinne, og alle jenters ideal! Hun er trofast, ærlig, hengiven, blid og elsket, hvor hun kommer frem. Jordisk gods gjør hende ikke lykkelig, men derimod kærlighed og hengivenhed.

Kortet indikere at ved at vise dine følelser åbent og ærligt bliver du smuk. Du skal ikke bekymre dig om de mennesker, der

ikke forstår dig. Der er nok af andre, du kan dele dine følelser med

 

Du er en varm og god person,som er glad i mennesker,du har som regel alltid mennesker rundt deg, du er godt likt, venna dine er heldige som har deg,for du er til å stole på ,og støtter dem hele tiden...

 

Lykke til videre...

 

Klem

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er 8 mynter :

 

En som liker å arbeide og er flitting.. LIker å ha penger,men jobber selv for dem...Lover en stabil og ryddig økonomi,og en ryddig person som veit hva du selv ønsker...

 

Lykke til..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tiden, Tussimor:))

Kan jeg spørre deg hvordan jeg finner ut hvilken beskjed kortet har til meg? Må jeg ordne slik at jeg blir spådd skikkelig med tarotkort kanskje? Jeg vet ikke så mye om disse tingene, men er veldig interessert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koslig anonym..

 

Kortet har en viktig besjed til deg,hvis mann mister et kort av stokken må mann se på dette mer nøye,det er en viktig besjed dem prøver å fortelle deg nemlig... Jeg finner ikke det ut nå,for j må da ta et stort og sikklig tarot legg på deg.. Liker best det lille kelstiske korset da jeg får mer innfo og energi av det liksom... Du får sende meg en mail på

 

[email protected]

 

ikke send på innboksen her,da den alltid er full og ikke alle meldingene kommer fram...

 

Skriv at du har blitt lagt ditt kort på,så jeg lettere kjenner deg igjen...

 

husk da din fødsels dato,,, Jeg liker å spå folk på msn,da jeg får mest innfo og energien dems lettere inn der,men også mulighet for på mail----

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

setter stor pris på dette, Tussimor:))

Jeg har sendt deg en mail, så får du se når du får tid til å se på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig, Tussimor :-) Flott initiativ.

Jeg vil gjerne vite hva slags tarot jeg er. Men kan dessverre ikke tippe på deg, siden jeg ikke kan tarot ennå. Lyst å lære da:-)

 

Jeg er født 05.12.72.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig bra initiativ!! er ening i at det har vært altfor mye dårlig stemning her.. noen må bare lage kvalm.

 

kan du se hvilket kort jeg er?

født 11.11.86

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekk tråd:) jeg har tarot kort og tolkingsbok til,men er desverre ikke noe flink til å forstå det enda... har prøvd meg noen ganger. Klarte å spå mamma engang jeg hadde drukket litt, alt stemte:) men klarer ikke å spå venninner.. prøvde på mannen min også, men vet ikke hvordan det gikk..fikk bare positive kort hvertfall:) prøver jeg å legge kort på meg selv får jeg bare opp kort om det jeg tenker på, ikke det jeg spør om..:)men klarer ikke helt å se sammenhengen mellom kortene uansett, på noen.

men hadde vært kjekt å vite hvilket kort jeg er:)

f. 140381

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria8686;

 

Du er knekt av sverd....

 

Personlige egenskaper

Sverdenes ridder er den arketypiske krigeren. Han er kranglefanten og diplomaten som ikke går av veien for en frisk debatt. Han er en selvsikker og velartikulert ung mann. Sverdenes ridder er direkte, myndig, skarp, kunnskapsrik og logisk. Men han kan også være grov, overbærende, skjærende, påståelig og kynisk.

 

Situasjoner

Kortet viser til forandringer i livet ditt. Det kan være kommende strider som må utkjempes og fiender som må overvinnes med våpen i hånd. Det kan være en person som endrer livet ditt. En gammel venn du har mistet kontakten med dukker kanskje plutselig opp.

 

Kortet står også for studier, ideer og kommunikasjon. Du vil få nye opplysninger, per brev, telefon eller i et møte, som vil gjøre deg kraftig forbauset

 

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilles:

 

Du er 8 staver..

 

Åtte staver betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Det er ingen tid til å nøle, her gjelder det å smi mens jernet er varmt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig.

 

Åtte staver kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

 

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The lovers..

 

De elskende står for kjærlighet og organisasjoner, men også for våre behov for å skille mellom hjerte og sinn, og at noen ganger tar svært vanskelige beslutninger. Kortet indikerer også et behov for balanse etter en fragmentering av det vil den gå i to ulike retninger samtidig.

 

Når De elskende vises, er vanligvis foran en beslutning, som kan være vanskelig - å følge sitt hjerte og sin sjel? Noen ganger står kortet for divisjon i forholdet, ved at en tredjepart satt i---

 

Dere har et sterkt bånd til hvernandre,fult av kjærlighet og varme...

 

 

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...