Gå til innhold

Kan man kjenne at det modnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos lege i går, og hodet er festet. Har de siste dagene hatt mye murringer i tillegg til kynnere som jeg har vært plaget med siden midtveis i svangerskapet. De har tiltatt i styrke og smerte, så håper de gjør en god jobb.

Merker en slags sviende, stikkende følelse langt opp i skjeden, kan dette være modning? Noen som har erfart det samme? Fødte med planlagt keisersnitt i uke 38 sist gang, og kan ikke huske at jeg kjente noe lignende da.

Er i uke 37 nå, og veldig klar for å få småtten ut etterhvert etter et laaaangt og smertefullt svangerskap..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt du skriver opplever jeg og jeg hadde også planlagt ks i uke 38 sist, følte heller ikke noe av dette. Jordmødrene jeg har pratet med forklarer det med psyken, vi hadde planlagt ks ergo vi forberedte eller ga ikke hodet/kroppen vår beskjed om at DU SKAL FØDE ! Ergo kroppen forberedte seg ikke...nå er vi forberdt på det og sender ut signalet.

Altså de kan jo ikke bevise dette, men psyken henger kanskje sammen med mer enn man tror, så jeg tenker at det kanskje kan stemme :)

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Det der med psyken hørtes veldig lurt ut faktisk, for som du sier, så henger psyken sammen med mer enn man tror! :-)

Jeg kjenner modning som menssmerter/murringer, men man kan sikkert kjenne det på forskjellige måter.

Skrevet

jeg husker med 1. at jeg kjente den stikkinga(strikkenåler langt oppi tissen:P) og jeg har det samme nå også.....er litt moden så jeg forbinder det veldig med at kroppen gjør seg klar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...