Herlige barn har jeg fått Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Kanskje du kan prøve her?? http://www.support.philips.com/support/catalog/catalog.jsp;jsessionid=2C2DDD49CBD0DAF6B0DD31648B9B2AD5.app106-drp1?userCountry=no&categoryid=GR00301_GR_NO_CARE&navCount=0&_dyncharset=UTF-8&title=Mor+og+barn&country=&catalogType=&userLanguage=no
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Hei!! Adressen jeg har skrevet til er: [email protected] Det jeg skrev var rett og slett at jeg har mange Aventflasker med BPA, og at jeg lurer på om det går an å få dem byttet inn i BPA-frie flasker. Enkelt og greit
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Har du fått noe svar på mailen din? Jeg har nesten bare aventflasker til snuppa og må få byttet ut litt. Men, det er jo greit å vite om man kan få byttet de inn først.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 jeg skrev det samme å her er svaret jeg fikk Hei og takk for din henvendelse, Vi ønsker å erstatte dine eksisterende flasker med BPA frie flasker, det du gjør da er at du sender inn de flaskene som er i polykarbonat som det står "Philips Avent" på og som er under 2 år til denne adressen: Midelfart Sonesson AS Drammensveien 134, Postboks 144 Skøyen 0212 Oslo Merk pakken med "retur Avent" og send med din adresse. Siden skruringen (den hvite ringen) og silikonsmokken ikke inneholder BPA anbefaler vi deg å beholde disse, siden de passer på de nye flaskene du får - ingen vits i å returnere disse, bedre å bruke de:) Da sender du inn kun selve flaskedelen i gjennomsiktig hard plast. Dersom du er avhengig av flaskene daglig vil jeg anbefale deg at du beholder noen flasker, og sender inn disse senere til du har mottatt noen nye av oss. Evt. kan du bruke skruringen og tåtesmokken på våre Magic kopper eller VIA beger - da får du en fullverdig tåteflaske og et BPA fritt alternativ. Både Magic koppene og VIA begrene er kjekke og ha til senere/annen bruk. Vi prøver å levere ut nye flasker så fort som mulig, men de sendes fra England så det vi kan ikke garantere at vi kan sende de med en gang. Da slipper du å sende mail , men kan sende flaskene med en gang istede
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Supert. Da skal jeg finne frem alle flaskene og få sendt de avgårde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå