Gå til innhold

føler at magan er mørbanka helt oppe mellom brystbeina....40 uker idag


Susanne&Emilie

Anbefalte innlegg

40 uker idag og 2 dager til termin...vi venter og venter....men er det flere enn meg som føler man må liggesitte pga at magen er så øm.DEt er så ubehagelig for ryggen har heller ikke noe godt av dette..

Har ingen tegn på å kunne føde heller...har mere energi og lurer på om kroppen spiller meg ett puss med stille før stormen...

Flere enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har det på samme måte som deg og termin imorgen. Jeg er redd siden han ligger så høyt oppe at det betyr lenge til fødsel, men håper ikke det. la oss håpe at vi føder denne uken begge to:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper vi ikke går så lenge over termin.. er også ganske bekymret for synes det er ganske så liten plass og skjønner ikke åssen jeg skal klare å gå mulig 14 dager til slik!Har fått beskjed om at hodet er festet seg men er litt i tvil....om jeg fortsatt har slike vondter over helga vurderer jeg å ringe føden og høre om jeg kan komme på sjekk! Er livredd for at ikke alt er slik som det skal også...kjenner jo liv men er liksom ikke på samme måten nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg er ikke hodet festet visstnok...kanskje han bare er lang at det er det som gjør at du kjenner spark så høyt oppe? ikke vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, er faktisk litt usikker på om hodet i det hele tatt er festet ...men men ja er nok beina som sparker meg helt oppe....veeeldig vondt altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...