Gå til innhold

Skrekkblandet fryyyd:-))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om tre dager flytter vi. Arvingen har hatt sin siste dag i gamle barnehagen i dag og på mandag skal store lille jenta mi i en ny barnehage. Lettrørt som jeg er snufset jeg meg gjennom dagen i dag med avskjeder, og verst av alt bestemoren min. Som stort sett bare har besøk av meg. Som jeg handler for og sørger for at har det hun trenger, men nå er det ikke lenger mitt ansvar. Nå gleder vi oss til å flytte. Og jeg gleder meg til å legge meg med samboeren min hver natt, være et fellesskap og skape gode stunder sammen. Jeg er så spent for datteren min. Hun får sin egen verdens søteste katt og vil helst ha flyttet i neste uke:-) Håper bare det går bra med avstanden til faren, som skal besøke oss ofte og vi dit. Og at jeg ikke savner nevøen min i hjel. Jeg må nok røve han med meg ofte;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse, masse lykke til :o)

Skrevet

Hjertelig takk for det, Vålerenga:-) Og gratulerer med baby i magen?

Skrevet

Oj, oj, oj, så spennende! Det blir nok kjempebra, og egen katt er jo bare så stas:)!

Det er et sunnhetstegn å savne når man flytter fra et sted.

Lykke til iallefall:)!

Skrevet

Så godt å høre Tøysetipp! Fulgte med på den tråden der du drøftet å flytte/ikke flytte. Flott at du har funnet ut av det, det blir nok veldig godt å starte ett liv med kjæresten din! :))

Masse lykke til, til både deg og datra di! :)

Skrevet

Tusen.. tusen takk for det, dere:-)

Skrevet

Jo, takk for det :o)

Skal du flytte langt bort forresten, fra familien?

Skrevet

Så gledelig for dere, da:-)

Ikke så langt, 2-3 timer unna mitt hjemsted. Langt nok for mitt vedkommende, da. He-he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...