Gå til innhold

Brystreduksjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei :) jeg har endelig fått time på haukeland sykehus til undersøkelse! Er kjempe glad, gleder meg utrolig og klarer nesten ikke å vente! :)

Er det noen som kan fortelle meg om erfaringer om hvor lang tid det tok fra undersøkelsen til deg eller noen du kjenner å få operasjon?

Noen som vet om man får svar på brev eller når man er på undersøkelse?

Håper på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei,

jeg har tatt brystredusjon for mange år siden, men på et annet sykehus enn deg. Hvor lang tid det tar varierer veldig fra sykehus til sykehus, så jeg anbefaler deg å høre på undersøkelsen om hva som er vanlig ventetid. Da jeg ble operert var det lov å stå i kø på to sykehus samtidig, så da satte jeg meg opp på et sykehus som det ikke var så lang ventetid på i tillegg til sykehuset nærmest meg. Jeg vet ikke hvilke regler som gjelder nå, men du kan høre med sykehuset evt fastlegen din. Jeg var på undersøkelse på høsten en gang og ble operert rett før jul.

Lykke til, håper det går strålende! Jeg er veldig glad for at jeg tok operasjonen :)

Skrevet

Kommer an på hvor lang venteliste sykehuset har, men en kan belage seg på ca 10 måneders venting etter konsultasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...