Gå til innhold

Brystreduksjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei :) jeg har endelig fått time på haukeland sykehus til undersøkelse! Er kjempe glad, gleder meg utrolig og klarer nesten ikke å vente! :)

Er det noen som kan fortelle meg om erfaringer om hvor lang tid det tok fra undersøkelsen til deg eller noen du kjenner å få operasjon?

Noen som vet om man får svar på brev eller når man er på undersøkelse?

Håper på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sende en pm til Cat68 :o)

Masse lykke til! *klemmer*

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg sendte med masse bilder av puppene, så jeg slapp faktisk å komme på undersøkelse. Hun så problemet utifra bildene sa hun.

Så jeg fikk innvilget operasjon pr. tlf. Pluss at de sendte meg masse info i posten.

2 mnd. etterpå var jeg operert!

Nå er det 8 mnd siden operasjonen, og det er knall godt!! :-)

Skrevet

Tok reduksjon i 2006. 1kg på Drammens private. Gikk til legen, fikk henvisning fra han, og valgte selv sykehus jeg ville operere på. Hørte mye bra om Drammens private. Fikk time til undersøkelse rimelig fort, innen en måned. Pga min lille kropp og altfor store bryster fikk jeg det dekket. Kunne da operere allerede to uker etterpå da de hadde en avbestilling. Men siden jeg amma måtte jeg vente 3 mnd. Kjempefornøyd mer resultatet, men dessverre vokste de en str iløpet av året. Det har også skjedd venninna mim som har tatt to operasjoner.

Var en 75e, gikk ned til 75c og opp til 75d etter et år. Vært gravid igjen og har nå større pupper en før operasjonen, nå 75j. Spørs om det ikke blir en operasjon til på meg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...