amandan Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 vi fikk beskjed at vi må komme tilbake neste uke, fordi babyen var vendt feil vei og hun kunne ikke gjøre målene sine... UL-legen sa at hun ikke kunne se noe galt, men babyen ville ikke snu på seg så hun kunne se skikkelig. Det er vanskelig å ikke være skuffet, og også litt bekymret, selv om vi så hjertet banke. Er det noen som har opplevd lignende? Er det veldig uvanlig? Amanda i Trondheim
<3 Maren <3 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Akkurat det samme skjedde med meg. Prøvde i over en halv time, nærmere 40 min. Prøvde å hoppe og sprette litt, og drikke litt saft for å få han rundt. Hun var ikke bekymra for at noe var galt, og ikke vi heller egentlig. Det er jo bare så hun skulle få alle målene sine :-) Blant se nærme på alle 4 hjerteklaffene. Jeg var ikke skuffet, synes derimot det var helt topp å få så masse tid til å kikke på den lille :-* Tror det er ganske vanlig egentlig.. Det viste seg på ul etterhvert at den lille gutten var helt perfekt :-)
Grand Old Lady Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Ikke bekymre deg i det heletatt. Jeg skal tilbake for ul nr to idag. Min lille sønn ville heller ikke la seg måle. Alt det andre så helt finfint ut. Av mine 4 siste gravide venninder er det faktisk bare ei som ikke måtte tilbake en andre gang! Ei endte opp med litt uventet termin og skal tilbake for kontrollmål, de andre fordi babyene lå vanskelig til. Ingen av de fordi det var noe galt! Så - slapp av og gled deg over en ekstra titt -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå