lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 finner ingen som passer! Da jeg gikk gravid for 2 år siden, hadde jeg ingen problemer med å få tak i mammabukse på HM, men denne gangen finnes det jo ikke en eneste en med normale bein. Det eneste de har, er med smale bein, og det klarer jeg ikke å gå med, blir helt sprø av det. Og hverken Lindex eller Kapahl har mammaklær heller. Vil ikke bruke masse penger på ei bukse som bare skal brukes i 2-3 mnd til. Noen som veit hvor det er mulig å få tak i ei billig, pen mammabukse med vide bein i Osloområdet?
MillaCamilla Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 H&M på Mosseporten hadde mange modeller da jeg var der og jeg kjøpte en mørkeblå jeans med vanlige "vide" ben uten stretch. Prøv en annen H&M-butikk eller kanskje ekspeditørene kan hjelpe deg med andre avdelinger som fører flere modeller.
Bromelia Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Har akkuratt samme problemet. Så jeg går i de gamle jeg hadde for 4 år siden... Vet at det går ann å bestille på nett fra usa, men det blir jo litt tid å vente da...
Raili Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Svangerskapet på Majorstua har godt utvalg, Har du vært på H&M på Strømmen?
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 Var på HM på Strømmen jeg var og titta i går, bare smale bukser, og bare små størrelser. På HM i Lillestrøm har de ikke mammaklær i det heletatt som jeg har sett etter at de gjorde om butikken. Må nok ta meg en tur til Jessheim og se der. Har ikke lyst til å betale mer enn max 500 kr for buksa heller, så tviler på at de har noe som passer lommeboka på Svangerskapet på Majorstua, virket ikke sånn på nettsiden dems hvertfall, men takk for tipset
Raili Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 De har mammaavdeling på H&M på lillestrøm. Var der her om dagen. Den ligger godt gjemt. Inn ved det lille rommet med spedbarnsklær og til høyre. På Svangerskapet her det priser fra 200 kr og oppover. De viser ikke alt i nettbutikken. Mye bra der altså. Mama Licious - det ene merket de fører er ikke så dyrt Ellers har name it mammatøy, sjekk hjemmesidene dems. Ellos, mammahuset.no og aller best: dorothyperkins.com
ES76 Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Den Kule Mage på GlasMagasinet har mange pene bukser. Pris ca. 700,-
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 heija. du kan prøve brio butikkan.. en del av dem som selger barne utstyr har oxo mammaklær.
Tøffe Tøflus Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg haaater mammabuksene på HM! Men fant noen veldig fine på Bennetton (riktignok i spania..) som har reddet meg! Har ikke sjekket om de finnes i Norge/Oslo, men tenkte å ta meg en tur innom, for kunne tenkt meg ei til. Ellers har kanskje de også nettbutikk?
Jelly Belly Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Polarn O Pyret har "normale" mammabukser..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjøpte mammajeans på hm som har rette ben. Jeg er heller ikke spesielt glad i de med smale ben. Mener jeg kjøpte jeansen på Storo senteret. Også kjøpte jeg en fin mammajeans på Polarn O Pyret på Steen og Strøm ved Karl Johan. Rette fine ben Kostet ca.600 kr.
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Prøv polarn og pyret på Metro og så kan du se på lindex, cubus og HM på triaden storsenter...
mamma og my Skrevet 2. oktober 2009 #13 Skrevet 2. oktober 2009 På hm har de fått inn en med lommer bak, og bootcut, kjøpte den i denne uka. Hilsen en annen som får bukse-klaustrofobi av bukser som er smale nede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå