Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Eller hvor mange telefoner har du snakket i idag? Jeg har snakket med mannen min, venninna mi og mor mi, og enda ei venninne.
Kulå Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg snakket sist med min elskede mann, som er i norsjøen... Ellers har jeg snakket med min mor og min far, og to venninner også foresten... Ja og ei til kom jeg på... Hmm, blir noen tlf i løpet av dagen ja... Og en haug med sms til mange forskjellige...
Ranveig R Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Merkverdig lite telefonar i dag faktisk, kjem berre på ein(!). Det var til tanta mi (som bur i Oslo men som er på besøk hos mormor) for å avtale når ho og mormor skulle kome bort i ettermiddag, måtte vite når bollane skulle vere klare )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Idag har jeg ikke snakket i tlf enda.. ) Men i går snakket jeg med min kjære og min mormor. Ikke så mange samtaler. Men sendte noen sms`r da.
blond Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg liker ikke snakke i telefonen så jeg gjør det bare når jeg må. I dag har det ikke blitt noen telefonsamtaler, heldigvis. Jeg foretrekker sms og e-post.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Sist med sekretæren til tannlegen, time i morgen. Før det en sykepleier på jobb for å få en beskjed. Ellers bare sms i dag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 sjefen på jobb samboeren venninne til datteren og den siste var fra oppmannen i fotballgruppa...
Poteto Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 har kun snakket med pappa i dag, glad me har bilmekaniker i familien..
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 I dag har jeg snakket med den ene prosjektlederen min på jobben, en dame på legekontoret for å få time i morgen (usj), og med en venninne
Kaffemocca Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Sist: Ei som samboern min har fått tak i noen deler til.¨ Resten: To venninder, en kamerat, mor, far og ene broren min. Jeg kunne bodd i tlf, hadde det ikke vært så dyrt:-p
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Får vel ta gårsdagen som utgangspunkt da, siden jeg foreløpig ikke har tatt noen telefoner i dag. Siste jeg snakket med var faren til en kompis av guttungen. Ellers, samboern, en kollega, eldstemann, kontofon(i den grad man kan si jeg har snakket med den), min onkel og avlastnings mammaen til min sønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå