fjollefrua Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 trenger litt inspirasjon... Har litt lite penger, men allikevel gi han noeflott som han fortjener. Han stiller alltid opp hvis det er noe jeg ønsker, er flink hjemme, rydder, støvsuger, jobber ute i hagen, mekker på bilen etc... Mest av alt så har jeg lyst til å gi han bunad, men jeg har ikke 23 000,- Alternativene er: Sydentur (hoppe på) da bør jeg få noe ok til ca 8000? Da får hele familien dratt... Meg, pappa'n og junior... Tur til Køben med juleshopping... weekend med hotell i 2 netter, ca 4000,- Gavekort til bunad.... (han får penger av min mor(2000) som han kan bruke til hva han vil i tillegg) Havfisketur i utlandet (uten meg og junior) til ca 6000,- Ny mobil (ønsker seg en litt fancy greie) ca 4000,- Nye golfkøller (to forskjellige) til ca 1500,- Ja jeg vet at dette er dyre gaver, men han fortjener virkelig en stor oppmerksomhet... Trengre noen tips eller råd fra noen kreative damer
Mina™ Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 tur til køben kansje?? Uten junior da så kan dere bare være kjærester D vet jeg at jeg ville satt stor pris på ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå