Gå til innhold

ut med vognen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å komme meg ut på tur med vogn med jenta mi på 2 mnd. er redd hun skal skrike hele veien å ikke stoppe, strever med å vite hva jeg skal ha på henne, hun eblir så fort svett, men nå er det jo kjølig ute. hater denne tiden med all usikkerhet. dette til tross for at jeg har 2 barn fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kler babyen lett. Legger henne på skinn i vognen, og har lag på lag med tepper over henne. Da er det lett å legge på et ekstra eller å ta av et dersom temperaturen skifter (og det gjør den jo hele tiden).

Skrevet

Jeg også hadde en liten som skrek i vognen. Det tok slutt den dagen jeg parkerte vognen og tok i bruk bæreselen.

Det finnes egne klær til bruk utenpå mor og barn når man bærer, noe jeg var veldig fornøyd med.

www.bereglede.no og www.lotusbarn.no har vel størst utvalg.

Jeg synes også det er lettere å beregne mengde klær når jeg bærer enn når jeg har henne i vogn.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg et bæresjal og jeg tror det er et av de beste kjøpene jeg har gjort på lenge. Mitt er elastisk, noe som gjør at vekten virker lettere. Kjempepraktisk og babyen elsker det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...