Emma&Adrian Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Ei venninne sa til meg at hun synes det var rart jeg hadde kjøpt kjole nå,skal ikke gifte meg før sommeren 2011. Hun sier at "da har jo kjolen gått av mote,så da vil du nok kjøpe ny" Men er det sånn at kjolene skal være "moteriktige"? Jeg fant en som skrek navnet mitt hehe,den er veldig meg,og jeg bryr meg ikke om den er fra 2009 eller 2011.... Hva mener dere da? MÅ kjolen være fra det året dere gifter dere?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Nei det syns jeg ikke. Jeg kjøpte utgående modell jeg da jeg skulle gifte meg og kunne lett valgt den samme om jeg skulle hatt hvitt bryllup i dag. Og jeg gifta meg i 02...
Plingeting Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 jeg hadde nok ikke kjøpt meg kjole to år før bryllupet.. men det er nå meg da.. forandrer mening i løpet av åra jeg..
cherry coke Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Nei nei nei=) Man gifter seg vel i det man føler seg best i?
Emma&Adrian Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 Hehe,gjerne jeg er litt tidlig ute,men den var veldig MEG så jeg måtte ha den. Hadde aldri fått ro i sjela mi om jeg hadde latt den være
mamman til to gutter Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Brudekjole er mote som alt annet, bare tenk på kjolene alle hadde på 80-tallet, da syns alle de var kjempefine og ingen kunne tenke seg kjedelige kjoler uten puffermer og 15 lag underskjørt. En periode hadde nesten ingen helt hvite kjoler, men nå har mange det igjen. Likevel tviler jeg på at smaken din endrer seg totalt når det gjelder brudekjole på to år, så jeg ville ikke vært bekymret over den kjolen. men jeg vet om andre som har brent seg på å kjøpe kjole for tidlig. Først ble bryllupet utsatt en stund pga en uventet graviditet og innen de rakk å gifte seg fant brudgommen ut at han heller ville flytte ut... Nå er jo ikke det siste noe man skal ta med i beregningen, for det skjer jo de færreste, men det første er jo noe som kan skje så bryllupet blir utsatt. Det andre som kan skje er jo at fasongen ikke er helt den samme om 2år, så en kjole kjøpt så lenge før bør det enkelt være mulig å kunne justere litt i størrelsen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Kommer an på hvor lenge det er til. 2 år burde gå greit. Men jeg synes at min kjole er litt utdatert, og det er 8 år siden vi giftet oss. Ser du på bryllupsbilde til dine foreldre forstår du at brudekjoler kan gå av moten:-DD
Emma&Adrian Skrevet 30. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2009 Gravid blir jeg ikke hehe og den går fint ann å fikses på om jeg blir litt større i fassongen min Den er en del for stor nå,men skal bestille time for innsyning rett før den store dagen sa de på butikken Jeg er litt sånn som kan forandre meninger,men jeg har prøvd brudekjoler før,og har synes alle var fine,men denne var så meg at jeg bare måtte Og om det så sko være at jeg ombestemmer meg,så kan jeg jo prøve å få solgt den
Emma&Adrian Skrevet 30. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2009 Å herregud ja! Mamma sin ser jo helt for J**** ut! Synd å si det,men den er lite fin! Pluss hun har halve venstre pupp hengede ut på bilde de hadde i stua,skjønner ikke hva hun tenkte med når hun valgte å ha det innrammet hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå