Gå til innhold

Tante Rød, hvor er du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingen ting her!

Skulle ha besøk av tante Rød på mandag, men fortsatt ikke noe.

Sist måned kom hun ikke i det hele tatt.

Går på pillen, så graviditet er jo så og si utelukket, men tok en test ca en uke på overtid sist gang...den var negativ.

Så tok jeg en til for ca en uke siden, men den kom det aldri noe resultat på.

Så nå lurer jeg virkelig på hva det er som skjer med meg...

Hva kan være årsaken til at tante ikke kommer??

Fikk vite at en gang kunne forekomme, men skjedde det flere ganger så skulle lege kontaktes :( Å nå ser det ut til å bli x2 på rad her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet jeg vet.....jeg fikk den istedet for deg på mandag. Og jeg ville IKKE ha den....vil heller hatt bolle i ovnen. Lover at du skal få den tilbake til neste syklus.

Skrevet

Hm, har du ikke en graviditetstest liggendes? Jeg ville absolutt tatt en test, det er ikke alltid prevensjon fungerer som den skal;)

Skrevet

Aha, der har vi svaret;)

Syntes du kunne spurt først!

Men, greit jeg får den tilbake neste syklus, for jeg har ingen akutte behov for den derre bolla ;)

(Så da tar du bolla og jeg tante besøk)

Skrevet

Hmmm, har ingen liggende nå.

Hadde en dobbeltpakning, men den siste viste jo ikke noe resultat.

kanskje jeg bare må handle en til.....vet ikke helt hva vi gjør om den er positiv! ;)

Og ikke vet jeg helt hva jeg gjør om tante ikke kommer, og testen er negativ....er sikkert ikke noe, men begynner jo å lure litt! (for med pillen har den alltid kommet på dagen!)

Skrevet

lenge siden du begynte på pillen? Kan ta litt tid før alt klusset er i gjenge. Enkelte p-piller kan du miste mensen av også. KOmmer an på din kropp og dens reaksjon. Men lover, du skal få den tilbake.... ;-D

Skrevet

Kjøp test i morgen om tanta ikke kommer før det, så får du legge inn et innlegg om hvordan statusen er da;)

Skrevet

Har gått på loette i 1.5år nå, og før det gikk jeg på minipillen i ca 1 år. Så det burde jo være i gjenge igjen.

Med minipillen hadde jeg aldri mensen, men med Loette, så har den som sagt kommet på dagen hver gang.

Leste i vedlegget at den kunne bli borte, men skjedde det mer enn en gang skulle man slutte med pillen og kontakte lege mener jeg. Så da får jeg vel evt gjøre det.

Men flott du gir tilbake det du låner ;)

Skrevet

Mulig jeg må gjøre det ja.

Men kan ikke si jeg gleder meg særlig til den testen, uansett utfall!

Har litt nok med de barna vi har akkurat nå.....nestemann skulle eventuellt bli om noen år. Men, får ta det som det kommer :)

Skrevet

Testen er tatt og er fortsatt negativ.

Så da er det alternativet helt utelukket.....får vel ta meg en tlf til legekontoret å høre da :(

For her er det fortsatt ingen tegn til noe besøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...