Meg og bøllegutta!! Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Etter en lang da på jobb/praksis, henyting av unger, kakebaking til bursdag imorgen og masete unger var jeg vel litt kort og krass da jeg la gutta istad.... slo av lyset , sa god natt og var på vei ut. Så sier minsten fra senga si " mamma? kan du ikke si at du er glad i oss?" Jeg fikk jo så drålig samvittighet, men så fikk vi den koselige avslutningen på dagen allikevel da : ) Jeg pleier jo å si det til de hver kveld så han følte vel noe manglet : )
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Nåmmen! Følte seg ligg glemt i alt stresset han da! Hihi, gleder meg til snuppa mi kan si litt mer enn bare enkeltord=)
Koala *g07* Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Er så koselig når de begynner å si slikt. Som min 2 åring lå på senga mens jeg prøvde å finne noe å ha på før jobb, utroper han, den var fin! Mamma ha på.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Nyyydelige:) Min 3-åring bruker å si: Mamma, æ elska dæ! *smelt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå