Gå til innhold

hvordan er formen i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen i kveld da jenter?:)

sitter her med kraftige tak i ryggen eneste .. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt trøtt i ettermiddag/kveld, fordi jeg har vært oppe til langt på natt de siste to dagene og ikke sovet så alt for lenge utover dagen. Men nå begynner energien å komme tilbake, så da blir det vel en svingom med vaskestauren igjen. hehe;) Har hatt så mye energi de siste par dagene og håper det varer litt til.

Så er det fødsel på gang hos deg?? :) Når er termin?

Skrevet

neppe noe på gang. hadde d får en uke sia. var falsk alarm da. så e vell d samme nu. de tar sæ opp å blir veldig vonde. så dabbe de av :( termin 12 okt:)

Skrevet

misunner dere litt, dere som kjenner noe. Her kjenner jeg VELDIG lite, så det føles som jeg kommer til å gå gravid MINST en måned til. Har termin 10.oktober.

Skrevet

hehe, d kommer nokk ska du se:) åh, håper æ føder den 10 !!:D

Skrevet

Fin form, bare litt sliten etter å ha malt gulv- og taklister på soverommet. Kællen ska legge gulv i morra:)

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Jeg har hatt litt menssmerter og tak i magen tidligere, men nå skjer det ingen ting... Babyen bare hikker, og har hikket i en halv time nå - er han ikke ferdig snart? Jeg er lei og frustrert!

Skrevet

Hei!

Jeg har termin om 3 dager, og i kveld har jeg usedvanlig mye luft som skal ut(nesten hele tiden). Er det et positivt tegn på at fødsel nærmer seg? Noen som vet?

Skrevet

Tror ikke jeg skal svare på denne i dag.

Skrevet

Her i huset har vi akk inntatt en godt tacomåltid. Vesla har også hikke og jeg har rimelig vondt nederst i korsryggen og litt frem i låra? Vet liksom ikke om jeg skal legge noe i det.Var hos jm idag og hun var veldig overrasket over hvor langt ned i bekkenet hun lå alt uten at jeg har kjent noe spesielt til nedpress etc. Hun rådet meg til å dra hjem, masere brystvortene og få med sambo på litt action i senga. Hmm er kjempeklar for å få henne ut nå, selv om det er et par uker til termin, meen veldig usikker på dette med sex nå altså. Mistet helt lysten når jeg ble gravid og vet ikke hvor keen jeg er på å ta opp den "hobby`n" igjen nå etter 8 mnd med x antall kg pluss. Innbiller meg at kroppen min kommer til å få så sjokk av slik aktivitet at både slimpropp, vann og sikkert en unge kommer fossende ut??!!

Skrevet

Hehe..

Jeg er så lei av å være gravid, at jeg begynner å betvile min egen psykiske helse.

Skrevet

Jeg er lat, trett, lyst på noe å spise hele tiden, har knapt hatt halsbrann i dag!!!:))))) etter en helt forferdelig gårsdag, da jeg seriøst trodde at spiserøret mitt skulle etse bort.

Er litt urolig i magen, og har bedre fordøyelse enn på lenge, og masse luft.

Med det samme jeg snakker om luft: er det bare meg som er mer redd for å fise lange, bråkete, stinkende og ekle promper, enn å bæsje på meg under fødsel? Det er noe jeg har begynt å tenke på hehe.. HUff, så grisete jeg er.

Skrevet

Tror ikke jeg skal utdype meg så veldig i kveld jeg heller. Hatt termin i dag, og vi er lei forventninger fra alle kanter. Jeg blir ganske påvirket og lei, og kjæresten blir irritert og i kveld lot han det gå ut over meg.. Blei en del tårer da gitt, men han har sagt unnskyld nå =)

Håper på en bedre dag i morgen!

Skrevet

hehe, nei alt som har med rævlukt, menslukt, fising og bæsjing bekymrer meg. Gruer meg mer til det enn selve smertene. Vet ikke om det blir alle disse luktene da, men bare det jeg ser for meg. Og jeg driter i hva jordmødre og leger kjenner og ser, jeg synes det er ekkelt at samboer skal sitte på siden der og kjenne blandingen av alle slags eimer. Vet jo at han egentlig gir seg en god F (ihvertfall late som), men jeg føler meg ikke bekvem med det. Selv om han lager verdens verste dritlukt når han har vært på do, så betyr ikke det at jeg liker å dele mine indre kroppslukter.

;)

Skrevet

HAHAHA, æsj ja, det er virkelig så ekkelt alt det der! Men fising er noe jeg har begynt å henge meg ekstra opp i det siste. Kommer til å rødme dypt om jordmora og co ber meg om å presse, også kommer den lange stinkende brakeren. Men bæsj, mens, slim og gørr er absolutt verdt noen tanker også. Kanskje mannen ikke orker å være der? Kanskje han må spy?hehe.

Skrevet

hahaha!! håper jeg får skvisa ut all lufta på forhånd. Skal stå på do hvis jeg får til og bare presse ut all luft. Det er en del av fødselsplanen :P

Skrevet

hahahaha *ler så jeg griner*

Det skal være en del av min plan også!:P

Skrevet

Huffda.. aldri lurt å svar på noen sånne innlegg.. :s

Hele kroppen er stiv som en pinne, det knekker her og der bare jeg rører på meg, menssmerter, ryggsmerter, halsbrann, trøtt og lat. Ja, og for gudsskyld ikke glem de hersens hormonene... Nå er det natta, enda en natt hvor jeg bare ligger å vrir meg tenker jeg.. :s

Skrevet

Jeg har faktisk hatt en fin dag i dag med littegrann overskudd. Har fått vaska hus, ryddet og klesdungen er under kontroll.

Bada tom alle tre ungene i kveld alene (gubben har gjort det i det siste), vært å handla inn mat til de neste dagene. Veldig lite kynnere egentlig og uvien virker å være på retur, noe jeg er glad for.

Har felt et par tårer foran tv'n, ble rørt for noe jeg ikke en gang husker hva det var nå..hehe.

Ventinga er den værste selv om jeg bare er 2 dager over termin. Stakkars de som går 14 dager over, håper virkelig jeg slipper det. Psykisk tortur av ypperste klasse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...