Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hvilkene sider kan man registrere seg gratis og hvor det er noen "normale" folk.. hehe
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 sukker.no q500 <-- den synes jeg er bra med tanke på den relasonstesten. match hvor mange normale og ikke normale folk det er der det vet jeg egentlig ikke, er ny selv. hehe
nickoline og supermann Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har funnet min kjæreste på sukker.no. Ikke snakket med mange der inne, men har intrykk av at folk er ganske normale:)
neekap Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 nå har ikke jeg så lang erfaring med nettdating, men jeg tenkte som så at der man må betale for å være med så er det kanskje litt flere seriøse folk? Jeg var ihvertfall medlem av møteplassen.no et par måneder i sommer og traff min nåværende kjæreste der )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 uff.. jeg fant i hvert fall INGEN på match som va noe.. trodde liksom det var mest seriøst. har nå meldt meg inn på sukker.no og syns det ser bedre ut allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå