Kortslutning Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hvordan er det mulig?? Det er ikke bra for barna å vokse opp i det miljøet der. Hun har jo ikke tid til knapt 2 av de.. Det skulle absolutt ikke ha skjedd at hun fikk satt inn 8 befruktet egg.. Det er min menig hvertfall.
*toppris* Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 utrolig egoistisk... hadde jo tross alt 6 barn fra før! nei fy damen! er alene med alle 14 barna, har ikke jobb eller noe.. fysja!!! egoistisk ja!
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Syntes nesten det er litt rart at hun ikke får litt mer hjelp. Sponsorer, charity, lokalsamfunnet etc.. Men nå tjener hun vel forhåpentligvis nok penger til å leie inn folk som kan gi omsorg til småttisene.
Ksenia & Anjem Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 synes synd på alle kidsa som lå å grein jeg..hun kan umulig gi nok omsorg til alle babyene. hørte dere han 2åringen som kalte moren sin en bitch? sjokkert jeg
Chupa chups Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Jeg likte henne. Syns hun takler situasjonen på en overraskende bra måte! Hun virker ikke dum, og man ser jo at hun er glad i barna. Hun er myyye mer kjærlig mot barna sine enn hun ekle Kate Gosselin i ´John&Kate´. Hvorfor og hvordan hun har fått til alle disse barna er en annen sak.. gjort er gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå