Gå til innhold

Hva slags vognpose bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe med erfaringer?

Bor på Vestlandet, så det er svært sjelden under -10grader her. Posen skal brukes i barnehagen først og fremst så den må ha hull til seler.

Har lurt på Voksi Classic og Odenwälder Dunpose Lammy, og der er jo en viss prisforskjell...

Vi har et lammeskinn fra før som ligger i vognen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg Odenwalder pose, Voksi Classic kan du ikke benytte ut soveperioden pga den blir for liten. Odenwalder posen er mye lengre, og mer enn varm nok når det ikke blir kaldere hos deg... :-)

Skrevet

Har odenwälder babynest (den med bamsen i) til begge mine, og er kjempefornøyd.

Bor i Trøndelag så har vel mye av det samme "sure" været som dere.

Skrevet

Jeg har Lammy og ville virkelig aldri hatt noe annet - på Vestlandet bor jeg også :o) Vet ikke hvordan voksiposene er nå for tiden, men jeg prøvde en arvet en da eldsta var lita. Det ble bra trangt i vogna vår og jeg ble sprø av knytingene (sikkert en vanesak) - de har kanskje annet patent nå?

Skrevet

He he. Tusen takk for svar dere. Men tror jeg nesten er enda mer forvirret nå ;-)

Hvor lenge pleier de små å sove om dagen? Ser Voksiposen er 3-4 år og Oderwalder 4-5 år, mannen min mente at det kunne da umulig være nødvendig med så stor pose?

Skrevet

Mi var vel blant dem som sov lenge, og hun sov til hun var 2 år og 9mnd, posen passet hele tiden.

Skrevet

Jeg har bare erfaring med voksien da, og det jeg synes er så bra med den er at man kan bytte ut vinterdyna med høst/vår dyne slik at man kan bruke den 9mnd i året. :) Den er mer enn stor nok til vår tass på 17 mnd, og vi har masse å gå på enda.

Skrevet

Hehe, beklager alt maset.

Har nå slått fra med Voksi Classic. Men lurte på om noen har erfaring med Voksi Urban i forhold til Oderwalder Lammy?

Sliter med beslutningsvegring :-D

Skrevet

Ja takk, begge deler si er jeg... he, he... har både odenwalder og Voksi Urban... Odenwalder ligger i barnehagen og den andre er her hjemme. Begge er like gode, synes du skal velge den den du designmessig liker best. Er det snakk om pris så er odenwalder billigst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...