Symbio Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Vi holder på å pusse opp badet, å nå er det like før det er ferdig! Vi skal ha oss et boblebad inne på badet å jeg har gledet meg villt til å kunne ta det i bruk. Men så hørte jeg at gravide ikke kan ta boblebad...? Å ikke massasjestol heller, pga vibrasjonene. ( det skal visst være fare for å sette igang fødsel..) Ligger det noe i dette? Blir litt kjedelig å bare ligge oppi det nye karet å ikke kunne bruke boblene:p
Eioli Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 På vanngymnastikk med jordmor blei me som ville vente litt på tur i garderoben henvist til boblebadet mens me venta, av jordmor.. trur kanskje dei ville frarådd det om det var uheldig:) mulig du kan kose deg med boblene likevel!
Symbio Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 mulig det ja. utrulig va folk finner på da... hmm, misunnelige på mitt boblebad er de kanskje.... hehe
smilet72 Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Har hørt at du ikke skal bruke offentlig boblebad pga bakteriene. Det som står ang. boblebad er også at man skal være forsiktig pga man kan besvime. Pass på at når du føler at det blir for varmt så går du ut av det. Det samme gjelder for badstu. Brukes med forsiktighet. Ellers så tror jeg du kan nyte og kose deg oppi der.
FrkBomst&Frø Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 ja, pass bare på at du ikke har for varmt vann. Bebisen klarer ikke kvitte seg med varme og er prisgitt den temperaturen du omgir den med, så vær litt vár på akkurat det. Her er det også forskjell på dusj og full nedsenking i bad.. Ellers er det bare å kose seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå