ToTette! Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Noen som vet om dette er noe bekymringsverdig eller noe som bare er vanlig? Det er liksom som en liten avlang kul eller hump, vet ikke hvordan det kan sies. Tror det er hodeskallen som er sånn. Den følger liksom rett bakover. Det er ikke sånn veldig høy kul, men man kan kjenne den såvidt når man skyver hånda fra ene siden til andre liksom (ble vanskelig å forklare dette..hehe) Merket det nå i sta. Kan ikke si jeg har lagt merke til det før, så jeg synes det var litt ekkelt. Det virker ikke som noe kul av at hun har slått seg!
ToTette! Skrevet 30. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2009 Det var midt oppå hodet altså!
Emil & Røra Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Sikkert bare der hodeskallen er "skjøtet" datteren min har også det.
ToTette! Skrevet 30. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2009 Ja, det jeg håper det og regner nesten med det. Har ikke merket noe på henne heller...sånn ellers altså. Tenkte bare på at de sjekker jo alltid oppå hodet på helsestasjonen at fontanellen har lukket seg osv. Kunne hende det var noe spes man skulle være obs på tenkte jeg? Ville høre om noen hadde merket det samme. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå