Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 (jada... jeg vet det er til ingen nytte...) Dagens anonymforum: Guttebabyer er så mye søtere enn jentebabyer! - Næ-æi, jenter er søtest! - Næ-æi, gutter er søtest og dermed basta! - Å! hvorfor kan ikke bare alle være enige om at det er best med en av hver? - Nei, for det er ikke best, tenk. Det er gutter som er best, for det har jeeeeeg! - Men jeg syns gutter er så bråkete og ekle! - Og jeg syns jenter er så sutrete og teite! (herregud, er dere egentlig glad i barn?) Kontantsøtte er bare for de egoistiske! Hærregud, venina mi er bare sååå teit å dom! Jentebabyer er mye bedre enn guttebabyer! Unge mødre... hvem syns du er teitest? hvem syns du er dårligst mor? Hvem syns du er mest høy på pæra og hvem syns du er styggest? Kom, la oss fråtse i baksnakking på lavt nivå! Kontanstøtte må dø! Hvorfor vil ikke alle ha en gutt og en jente? Er jeg gravid? (ikke en dag uten...) Hjelp! Jeg har et skikkelig problem når det gjelder navn! (unnskyld? et "skikkelig" problem?) Hvorfor vil ikke alle ha to gutter? Hva er dette? Jeg fant noe i trusa/papiret/inne i skjeden/langsmed låret og beskriver det nesten ikke, men vil at dere skal komme med vilkårlige diagnoser sånn at jeg kan ringe legevakta. Alle som er for kontanstøtte er dårlige mødre! Hvorfor vil ikke alle ha tre jenter? Hva syns DU barnet mitt skal hete? Jeg kommer ikke til å like noen av forslagene, men jeg spør allikevel. Alle som er mot kontantstøtte er dårlige mødre!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Signerer denne. En så diger kolleksjon av nek kan bare finnes her inne..
MJ<3 Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 OI! Du har vært her inne i hele dag ser jeg
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Nei, det var en reaksjon etter å ha sett over førstesida. Og en liten harselas med den generelle BIM/DIB-verdenen Man kan spørre seg hvorfor man går inn her og ser... HI
MJ<3 Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Hehe, ja det er utrolig hvor mye rart som kan skje i toppen når man er full av hormoner, pluss at det finnes en anonymknapp, for ikke å snakke om en hel ANONYMside! Enig med du
Tante Blås Squaw Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 LOL! Beste tråden på lenge, HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå