Brugda Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Bortsett fra Tom og Trine fra Sparkjøp? Vil ikke handle på nett, liker å se hvordan det er på str. Noen som har prøvd f.eks Pierre Robert sitt?
Gothminister Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Du har jo Janus sitt. Jeg er fornøyd med det.. Også hadde jeg ett par ting fra...hm..var det joha det het,i fjor,og den er jo god. Samme prisen som janus sitt. Synest den var litt liten i str da..
Brugda Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2009 Joha har vi hatt noen plagg fra, men syns de var så merkelige i fasongen. Ihvertfall til den slanke jenta mi. Janus er vi fornøyd med, men hadde håpet det fantes noe litt rimeligere. Blir jo en del penger når man trenger noen sett..
Plingeting Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Jeg har joha til gutten min. Sitter veldig bra på han, han er liten og slank Har også vært fornøyd med tom og trine sitt.. men joha sitt er enda bedre syns jeg
Brugda Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2009 Hadde T&T da hun var baby, husker de var veldig små på str? Ville ikke bomme igjen hehe;) Men hvis noen har en unge på ca 87 cm og 11,5 kg som bruker det, kan de gjerne tipse om hvilken str;))
Gjest Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Janus selges billig på OBS. De har ofte salg på det også. Det eneste jeg ikke er fornøyd med er strømpebuksen. Den inneholder ikke så mye ull, enda de kaller det for ullstr.... Bare 50 eller 60% mens resten er polyamid eller hva det nå heter.
Brugda Skrevet 30. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2009 Takk, jeg skal dra innom Obs en dag å se!
Jullia Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 janus ull til 99,- pr del på barnas hus om du bor i nærheten av dem...
Brugda Skrevet 30. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2009 Takk for tips, så på nettbutikken deres nå, de hadde fint ulltøy, likte de i lilla godt
Brugda Skrevet 30. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2009 Åh.. det hadde vært noe! Men nei, bor dessverre ikke i nærheten :-(
månestråle32 Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Cubus har relativt billig ull. eller det er bomull innerst og ull ytterst- Peanuts. Har brukt det MASSE til jenta mi på 2 år- fra hun var født og fortsatt. Jeg vasker det ofte og har også hatt det i tørketrommel flere ganger, men det mister ikke farge og heller ikke form. Størrelsen holder seg også kjempegodt!! De har både body, stillongs, strømpebukser, luer etc Lurer på om det er ca 129,- for en body
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå