Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 jeg er ca ti uker på vei og i dag bar jeg et kjøleskap opp noen trappetrinn og noen meter.. kan jeg ha skada fosteret??
Anonym bruker Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Det å bære tungt gir ikke fosterskade. Det som i verste fall kan skje om man løfter for tungt er at man aborterer. Men så lenge du ikke kjente noe underveis i bæringa i dag har det nok gått bra for deg. Det er ofte gjentatte tunge løft i løpet av svangerskapet som ikke er noe bra. http://mammanett.no/graviditet/kan_det_skade_fosteret/tunge_loeft_ved_graviditet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå