OsloMor Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Kjøpte en ny dress til eldstejenta på Barnas hus (gamle Fru Lyng), 50 % avslag så jeg var jo sjeleglad over å ha spart nærmere 1000 spenn. Hun er jo snart 5 år, så jeg tenkte at dressen hun brukte ifjor var 110, så kjøpte str 116- Da vi prøvde den på var den jo FOR stor, så jeg stusset litt over det egentlig. Sjekker da dressen fra i fjor, og den er i str 104. Å NEI, Å NEI, må ha str 110. Og det var den siste store dressen som var der på salg, sikkert siste rest fra vårsalget:(( Ja, ja, får vel selge sjela, så jeg får kjøpt en i str 110 da;) Langt og surt innlegg her om en dress, men dette var jævla surt!
It's all about me Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Man 116 var ikke akkurat bortkasta. Nå har du jo neste dressen i boks allerede. Litt irriterende her og nå, men ikke noe å sutre over i det lange løp. Ei heller fortjent til SATANS REIMATEC....osv. Burde i så fall heller vært SATANS MIN DÅRLIGE KONTROLL PÅ KLÆR VI ALLEREDE HAR.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Har du vanskelig for å få pengene til å strekke til til en ny kan du jo evt. selge den som er for stor på finn.no Du kan også kjøpe ny som passer der.
auro Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 En gang jeg kjøpte ny dress fikk jeg anbefalt å bestandig gå opp 2 str. Om 104 er for liten nå vil kanskje 110 være akkurat passe, men vinteren har jo ikke begynnt ennå.
Ksenia & Anjem Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Vi trenger også reimatec+ i str 110..men 1700 for en dress er bare sykt...
OsloMor Skrevet 30. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2009 Ja, helt sinnsykt! Tenk deg, jeg danset hjem i pur lykke med den drittdressen i str 116. Har ikke råd til å beholde den heller, får vel få tilgodelapp og vente til neste studielån kommer for å supplere med 1000 kr da. Skikkelig herk dette, de må jo ha vinterstøvler og ullklær også.
Ksenia & Anjem Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Hehe uff stakkars deg Synes ordentlig synd på deg..Ikke noe godt med for stor dress heller..Kevin druknet også i 116.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå