Gå til innhold

SATANS REIMATEC + I STR 116!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en ny dress til eldstejenta på Barnas hus (gamle Fru Lyng), 50 % avslag så jeg var jo sjeleglad over å ha spart nærmere 1000 spenn. Hun er jo snart 5 år, så jeg tenkte at dressen hun brukte ifjor var 110, så kjøpte str 116- Da vi prøvde den på var den jo FOR stor, så jeg stusset litt over det egentlig.

Sjekker da dressen fra i fjor, og den er i str 104.

Å NEI, Å NEI, må ha str 110. Og det var den siste store dressen som var der på salg, sikkert siste rest fra vårsalget:((

Ja, ja, får vel selge sjela, så jeg får kjøpt en i str 110 da;)

Langt og surt innlegg her om en dress, men dette var jævla surt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man 116 var ikke akkurat bortkasta.

Nå har du jo neste dressen i boks allerede.

Litt irriterende her og nå, men ikke noe å sutre over i det lange løp. Ei heller fortjent til SATANS REIMATEC....osv. Burde i så fall heller vært SATANS MIN DÅRLIGE KONTROLL PÅ KLÆR VI ALLEREDE HAR.

Skrevet

Har du vanskelig for å få pengene til å strekke til til en ny kan du jo evt. selge den som er for stor på finn.no Du kan også kjøpe ny som passer der.

Skrevet

En gang jeg kjøpte ny dress fikk jeg anbefalt å bestandig gå opp 2 str. Om 104 er for liten nå vil kanskje 110 være akkurat passe, men vinteren har jo ikke begynnt ennå.

Skrevet

Vi trenger også reimatec+ i str 110..men 1700 for en dress er bare sykt...

Skrevet

Ja, helt sinnsykt! Tenk deg, jeg danset hjem i pur lykke med den drittdressen i str 116.

Har ikke råd til å beholde den heller, får vel få tilgodelapp og vente til neste studielån kommer for å supplere med 1000 kr da.

Skikkelig herk dette, de må jo ha vinterstøvler og ullklær også.

Skrevet

Hehe uff stakkars deg :( Synes ordentlig synd på deg..Ikke noe godt med for stor dress heller..Kevin druknet også i 116.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...