mamma&piratene Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Gått laang tur, spist grøt med MASSE kanel,og hatt sex Men jeg sitter her fremdeles med stoor mage. Hva har du gjort, eller hva vil du prøve for å sette i gang fødsel?
Gjest Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Jeg har spist kanel, gått på tur, hatt sex og spist sterk mat uten at det har fungert for min del.. Er over termindato nå :-(
Mammaen&Emil Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 De tre siste dagene har vi hatt sex sju ganger, har spist grøt me kanel og kanelboller, gått tur og spist sterk mat... Men ingenting skjer her! Andre me fantastiske tips??
mamma&piratene Skrevet 30. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2009 wow, 7 ganger ! hihi
Tigerpote Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Å nå fikk jeg helt ufattelig lyst på risengrynsgrøt med smørøye, sukker og kanel! Leeenge siden jeg har spist det! Visste ikke at kanel kunne sette i gang fødsel jeg. Har spist mannens kjøttboller spesial med tacosaus og krydder, men det var ikke i tankene mine at det kunne sette i gang noen fødsel:) Men vi får se da?!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Foreløpig har jeg ikke gjort en pøkk for å sette igang en fødsel. Så klar er jeg ikke!! Fortsatt 10 dager til termin. Men vi får se hva for noe galskap jeg finner på i neste uke Men grøt med kanel...hmm.... NAM! Har noe hjemmelaget rømmegrøt i frysen, som skulle vært spist. Og kanel er jo kjempegodt. Nei, nå er jeg mett, men kanskje som lunsj imorgen ....eller som nattmat, hvis jeg blir sittende like lenge opp som de to siste netterne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå