Gjest Sekretøsa Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Eldste spiller ds da, siden ho fikk den på mandag.. Syns det har dratt ut veldig i sommer, og klokka har blitt vel mye før det har vært natta her (hvertfall på eldstemor). Møkkfornærma for at hun måtte legge seg samtidig med lillebroren, men nå er det vel leggetid? ) *Mor vil se cæsar*
Gjest mphs Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Har ikke begynt leggingen enda her. Eller mannen tok akkurat yngste med opp på badet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Litt eldre de da kanskje? Yngste her er 2, og han har lagt seg kl 19 siden han ble født. Eldste har drøyd det til 20-21 i sommer, og DET er for lenge! Ho er tross alt bare 5....
Gjest mphs Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 Nei de er 1,5 og 4 år. Vi har brukt å legge de 20.00 men de kan ofte drøye selve sovingen til 21.00(og av og til lengere men heldigvis ikke så ofte det lengere). Jeg var veldig glad da vi endelig fikk de i seng så tidlig. Men begge våkner fortsatt på natten. Vi har definnitivt ikke fått soveunger.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Ah, riktig. 20 er ikke dumt det heller ) Flinke til å drøye tida ja... hehe. Jeg har en soveunge, og en som ikke sover så bra... )
Plingeting Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Mine er i seng klokka 19 =) nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå